دوره آموزش ایجاد یک برنامه بازاریابی آنلاین یکپارچه
Linkedin – Building an Integrated Online Marketing Plan
به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی توسط هوش مصنوعی و زیرنویس انگلیسی کامل
بازاریابی موفق کل نگر است: هر کانالی را در نظر می گیرد، از ایمیل گرفته تا جستجو و رسانه های اجتماعی. همچنین بر ارزشهای اصلی، مشتریان و اهداف کسبوکار متمرکز است. چه چیزی همه این قطعات متحرک را کنترل می کند؟ یک استراتژی موثر در این دوره با متخصص بازاریابی مت بیلی، نحوه ایجاد یک برنامه بازاریابی آنلاین یکپارچه برای سازمان خود را بیاموزید.
در این دوره آموزش ایجاد یک برنامه بازاریابی آنلاین یکپارچه، کشف کنید که چرا یک استراتژی تجاری موفق با شما شروع می شود، یعنی روایت و ارزش شما. بیاموزید که چگونه مشتریان هدف خود را تعریف کنید و درک کنید که نیازهای آنها و اهداف کسب و کار شما کجاست. بیاموزید که چگونه بهترین کانال را برای پیام خود ارزیابی کنید، خواه فیسبوک، توییتر، اینستاگرام، لینکدین یا پینترست باشد.
ببینید چگونه می توان یک تقویم برای قرار دادن محتوای مناسب در مقابل افراد مناسب در زمان مناسب ایجاد کرد. با تحقیق در مورد سئو، موضوعات پرطرفدار، محتوای سالانه و استفاده از فرصت های روز برای موفقیت برنامه ریزی کنید. به علاوه، یاد بگیرید که چگونه مانند یک ناشر فکر کنید. ادغام بازاریابی محتوا در تولید سرنخ؛ و موفقیت خود را اندازه گیری، مدل سازی و بررسی کنید.
فهرست سرفصل های دوره : آموزش Linkedin – Building an Integrated Online Marketing Plan
دوره آموزش ایجاد یک برنامه بازاریابی آنلاین یکپارچه
- مقدمه
خوش آمدید
مشکل استراتژی
- 1. استراتژی کسب و کار خود را پیدا کنید
دانستن اینکه کی هستید
تعریف بیانیه روایی خود
شناسایی نیازهای عاطفی
بیانیه ارزش خود را ایجاد کنید
- 2. مشتریان هدف خود را تعریف کنید
شناسایی گروه های مشتریان
ایجاد شخصیت مشتری
اندازه گیری ارزش طول عمر مشتری
تعیین کمیت وفاداری مشتری
- 3. تحقیق: آنچه را که مشتریان شما می خواهند پیدا کنید
تحقیق در مورد کلمات کلیدی برای یافتن نیازها و علایق مخاطب
استفاده از Google Trends برای یافتن روندهای بازار و بینش مشتری
در حال توسعه برنامه اولیه شما
استفاده از لحظه های کوچک برای ایجاد مشتری
- 4. اهداف تجاری را به وضوح شناسایی کنید و فرآیندها را بسازید
اهداف بازاریابی خود را مشخص کنید
تمایز بین اکتساب و مشارکت
درک پیام و اهداف
- 5. یک برنامه بازاریابی بلند مدت تهیه کنید
درک هدف بازاریابی محتوا
برنامه ریزی Asset های محتوایی
ایجاد یک تقویم محتوای طولانی مدت
مدیریت محتوا
- 6. کوکی ها را به مشتری تبدیل کنید
درک ایده اصلی
هدف گذاری مجدد بازدیدکنندگان
طراحی صفحات فرود موثر
دریافت آدرس ایمیل
توقف انفجار
- 7. برنامه خود را اندازه گیری و اصلاح کنید
اندازه گیری چیزهای درست
تجسم فرآیند اندازه گیری شما
ایجاد پروفایل 360 مشتری
- نتیجه گیری
مراحل بعدی
دوره آموزش ایجاد یک برنامه بازاریابی آنلاین یکپارچه ، Linkedin – Building an Integrated Online Marketing Plan ، به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی توسط هوش مصنوعی و زیرنویس انگلیسی کامل ارائه شده است!
آموزش بسیار روان، زیرنویس انگلیسی خیلی خوب با زیرنویس فارسی مفید
مشکلم رو حل کردید
ای کاش مدتش بیشتر بود