دوره آموزش توسعه کمپین های بصری
Lynda – Developing Visual Campaigns
به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی توسط هوش مصنوعی و زیرنویس انگلیسی کامل
مخاطبان امروزی مشتاق محتوای بصری سفارشی و باکیفیت هستند که با عمد ارائه میشود – اما آنها مانند گذشته به تکههای محتوایی پاسخ نمیدهند. روزهایی که یک اینفوگرافیک می توانست هزاران بازدید و بک لینک به دست آورد، گذشته است.
امروزه انتظارات مخاطبان افزایش یافته است و با آن، بازاریابان موفق برند در حال ترکیب 12 تا 14 نوع محتوای بصری در کمپین های منفرد برای برآورده کردن این انتظارات هستند. این بدان معناست که تقاضای فزاینده برای طراحان ماهر در آینده نیز ادامه خواهد داشت.
برای مرتبط ماندن، از طراحان انتظار می رود این کمپین ها را هم کارگردانی و هم اجرا کنند و مهارت های خود را در ده ها رسانه محتوای بصری گسترش دهند.
در این دوره آموزش توسعه کمپین های بصری، امی بالیت – مدیر عامل آژانس ارتباطات بصری، Killer Infographics – نگاهی عمیق به پشت پرده کمپین های بصری ارائه می دهد.
او تجربیات و درس هایی را که از توسعه بیش از 100 کمپین بصری برای مشتریان و سازمان های غیرانتفاعی Fortune 1000 آموخته به اشتراک می گذارد و توضیح می دهد که چگونه یک کمپین موفق را از ابتدا تا انتها توسعه دهید.
او نحوه ایدهپردازی و برنامهریزی یک کمپین و نحوه ارائه آن کمپین را برای مشتریان و همکاران توضیح میدهد. امی همچنین شما را با نحوه ایجاد یک زبان بصری برای هدایت کمپین خود آشنا می کند و نحوه اجتناب از دام های رایج را به اشتراک می گذارد.
فهرست سرفصل های دوره : آموزش Lynda – Developing Visual Campaigns
دوره آموزش توسعه کمپین های بصری
- مقدمه
خوش آمدی
در این دوره چه انتظاراتی باید داشت
آنچه شما باید بدانید
فایل های تمرین
چالش ها
- 1. تقاضای رو به رشد برای کمپین های بصری
تعریف ارتباط بصری امروز
داستان سرایی تصویری در مقابل تجسم اطلاعات
چرا محتوای بصری تقاضای بالایی دارد؟
چرا محتوای با کیفیت بر کمیت برتری دارد؟
تعریف کمپین بصری
چالش: شناسایی محتوای با کیفیت
راه حل: شناسایی محتوای با کیفیت
- 2. مفهوم و راه اندازی کمپین شما
3 سوال برای شروع هر کمپین
ایجاد یک خلاصه خلاقانه
طوفان فکری جهت خلاق
راه حل های طوفان فکری
جدول زمانی طوفان فکری
ارائه زمین
نهایی کردن جهت و خرید در
- 3. توسعه یک زبان بصری
زبان بصری چیست
انتخاب یک فونت
انتخاب رنگ
توسعه سبک تصویرسازی
تعیین سبک های داده ها
ارائه زبان بصری شما
- 4. راه حل های محبوب برای هدایت کمپین شما
به داده ها اجازه دهید محتوای شما را هدایت کنند
ایجاد یک میز کار از دارایی ها
قدرت روایت های خرد
زمان و نحوه استفاده از کتاب های الکترونیکی
تولید محتوای بصری برای مقالات
زمان و نحوه استفاده از موشن گرافیک
زمان و نحوه استفاده از اینفوگرافیک
زمان و نحوه استفاده از محتوای تعاملی
زمان و نحوه استفاده از قالب های ایمیل
انواع دیگر محتوا که باید در نظر گرفته شود
- 5. دام هایی که باید از آنها اجتناب کنید
چگونه از اشتباه اسپم جلوگیری کنیم
3 داده یعنی اشتباهاتی که باید اجتناب کرد
واگذاری کمپین به طراحان
واگذاری کمپین به بازاریابان
- نتیجه
مراحل بعدی
دوره آموزش توسعه کمپین های بصری، Lynda – Developing Visual Campaigns، به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی توسط هوش مصنوعی و زیرنویس انگلیسی کامل ارائه شده است!
گویا و مفید
مثل همیشه خوب