دوره آموزش مبانی طراحی مجدد
Lynda – Fundamentals of a Redesign
به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی توسط هوش مصنوعی و زیرنویس انگلیسی کامل
اکثر پروژه های طراحی از صفر شروع نمی شوند. در عوض، معمولاً از طراحان خواسته میشود که یک برند موجود را دوباره تصور کنند. طراحی مجدد می تواند چالش برانگیز باشد، اما برخی از مزایای متمایز را ارائه می دهد، زیرا شما با مشتریانی سروکار دارید که محصول و بازار خود را می شناسند.
در این دوره آموزش مبانی طراحی مجدد، طراح شان آدامز نشان میدهد که چگونه میتوان یک طراحی مجدد را برنامهریزی و اجرا کرد که آنچه را که درست است، حفظ میکند و آنچه را که نیست دور میزند. ابتدا، یاد بگیرید که چگونه تشخیص دهید که آیا تغییر ضروری است یا خیر و تفاوت بین تکامل طراحی و یک انقلاب را درک کنید.
سپس شان نحوه بازسازی آرمها و هویتهای موجود، وثیقهها و نشریات و رسانههای آنلاین مانند وبسایتها را توضیح میدهد.
در فصل سوم، او فرآیند طراحی مجدد را مورد بحث قرار میدهد: از مدیریت مشتری که ممکن است به طراحی قدیمی وابسته باشد، تا راهاندازی هویت جدید. او با مجموعهای از مطالعات موردی از طراحان مشهوری پایان میدهد که لوگوی شرکت، بستهبندی، وبسایت، محیطها و مواد بازاریابی را تغییر دادهاند، در حالی که به برند اصلی وفادار ماندهاند.
فهرست سرفصل های دوره : آموزش Lynda – Fundamentals of a Redesign
دوره آموزش مبانی طراحی مجدد
- مقدمه
مبانی طراحی مجدد
- 1. پایه ها
دلایلی برای طراحی مجدد
تعیین نیاز به طراحی مجدد
طرح اصلی: خوب و بد
اهداف استراتژیک
رسیدن به اهداف به صورت بصری
- 2. مطالعه موردی: تغییر جهت
مطالعه موردی: تغییر جهت
- 3. فرآیند
رابط مشتری
انواع طراحی مجدد: تکامل
انواع طراحی مجدد: انقلاب
نامگذاری
راه اندازی طرح جدید
- 4. مطالعات موردی
لوگوها و شناسه ها
بسته بندی
بازاریابی متریال
وب سایت ها
راه اندازی ارتباط
- نتیجه
خلاصه
دوره آموزش مبانی طراحی مجدد، Lynda – Fundamentals of a Redesign، به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی توسط هوش مصنوعی و زیرنویس انگلیسی کامل ارائه شده است!
کارم رو راه انداختید
بی نظیر و بی نهایت عالی