دوره آموزش هودینی – موشن گرافیک پیشرفته
Lynda – Houdini: Advanced Motion Graphics
به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی توسط هوش مصنوعی و زیرنویس انگلیسی کامل
انیمیشن رویه ای روشی قدرتمند برای ایجاد حرکتی است که متحرک سازی به صورت دستی هم ناکارآمد و هم غیرعملی است. در این دوره آموزش هودینی – موشن گرافیک پیشرفته، هودینی طیف وسیعی از ابزارهای انیمیشن رویهای را ارائه میکند که مکمل خطوط لوله CINEMA 4D و Maya هستند.
افزودن هودینی امکان تولید حرکت بسیار پیچیده را با سهولت نسبی فراهم میکند و به انیماتورها مجموعه ابزار جدیدی از تکنیکهای قابل استفاده مجدد را میدهد.
تکنیکهای نشاندادهشده در اینجا از دینامیک سیم، دینامیک بدنه سخت و شبکههای کانال برای ایجاد دادههای انیمیشن استفاده میکنند که میتوانند به C4D یا Maya وارد شوند و در آنجا مونتاژ، روشن و رندر شوند.
نویسنده اسکات پاگانو نشان میدهد که چگونه میتوان حرکت رشتهای با ظاهری ارگانیک، گرافیکهای حرکتی واکنشی صوتی، سیستم رشد درخت انگور و شبیهسازیهای دینامیکی برای شکستن و از بین بردن اجسام ایجاد کرد. هودینی نیروگاهی برای همه حوزه های خلق تصاویر متحرک است. با این ویدیوها، افزودنی قابل توجهی به زرادخانه موشن گرافیک شما خواهد بود.
فهرست سرفصل های دوره : آموزش Lynda – Houdini: Advanced Motion Graphics
دوره آموزش هودینی – موشن گرافیک پیشرفته
- مقدمه
خوش آمدی
چه باید بدانیم
فایل های تمرینی
- 1. دینامیک سیم
مقدمه ای بر دینامیک سیم
آماده سازی هندسه و انیمیشن رویه ای
ایجاد شبیه سازی سیم ما
افزودن جغرافیای برخورد به شبیه سازی ما
شبیه سازی کش و تغییر شکل سیم
بازنگری و تکرار شبیه سازی ما
در حال صادر کردن فایل های alembic نتایج ما
Flipbooking انیمیشن ما
در حال وارد کردن فایل alembic ما به مایا
در حال وارد کردن فایل alembic ما به CINEMA 4D
- 2. واکنش پذیری صوتی
مقدمه واکنشپذیری صوتی
وارد کردن فایل های صوتی به CHOPS
ایجاد کانال های انیمیشن رویه ای
استفاده از کانال های انیمیشن ما در هندسه
ایجاد کانال های انیمیشن بیشتر از طریق صدا
نهایی کردن صحنه ما
- 3. هندسه در حال رشد
نمای کلی فرآیند
ایجاد منبع اولیه تاک
تحریک رشد تاک
ایجاد جغرافیای تاک
ایجاد صفات برای رشد برگ
ایجاد نقاط رشد برگ
ایجاد جغرافیای برگ
Asset را به عنوان فایل alembic اکسپورت می کنیم
- 4. تخریب شی
دینامیک بدنه سفت و سخت در هودینی
شکستن هندسه با ابزار VDB
ایجاد UV داخلی به صورت رویه
ایجاد هندسه پروکسی برای شبیه سازی
راه اندازی شبیه سازی پویا ما
اکسپورت فایل های alembic
نتایج نهایی Flipbooking
- 5. مونتاژ Asset های تولید شده توسط هودینی در Maya & CINEMA 4D برای طرح بندی صحنه نهایی
وارد کردن فایلهای هودینی به مایا
وارد کردن فایلهای هودینی به CINEMA 4D
- نتیجه
مراحل بعدی
دوره آموزش هودینی – موشن گرافیک پیشرفته، Lynda – Houdini: Advanced Motion Graphics، به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی توسط هوش مصنوعی و زیرنویس انگلیسی کامل ارائه شده است!
برای شروع بد نبود، رو زیرنویس ها و هوش مصنوعی بیشتر کار کنید
عالیه واقعا پیشنهاد میکنم