گرافیسم

آموزش تفکر طراحی – تجربه مشتری

Design Thinking - Customer Experience
دوره آموزش تفکر طراحی - تجربه مشتری Lynda - Design Thinking - Customer Experience

تومان

قیمت در نظر گرفته برای محصول

  • مدت دوره: 34 دقیقه
  • زبان: انگلیسی
  • زیرنویس : فارسی و انگلیسی
  • حجم فایل های دوره: 0.25 گیگابایت
  • سطح دوره: متوسطه
  • فایل های تمرینی: دارد
  • فرمت و کیفیت : MP4 و HD 720p

تومان

بلافاصله پس از خرید این محصول :
  • دسترسی فوری به فایل محصول به صورت همیشگی.
  • فایلها هم در ناحیه کاربری اعضا و هم بلافاصله پس از خرید و هم از طریق ایمیل در اختیار شما قرار میگیرد.
  • دانلود دوره آموزشی و تماشا به صورت آفلاین در همه محیط ها.

خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

Geoffrey Schwartz

Geoffrey Schwartz

مدرس این دوره است.

جفری شوارتز یک مدیر استراتژی در شرکت Frog، یک شرکت طراحی و استراتژی جهانی است. جفری در نقش خود در استودیوی Frog در نیویورک، به شرکت ها کمک می کند تا با استفاده از استراتژی های نوآوری و طراحی تجربه مشتری برای تغییر محصولات، خدمات و عملیات خود، به پویایی های تجاری در حال تغییر واکنش نشان دهند. جفری در طول دوران حرفه‌ای خود در قورباغه به نوآوری، طراحی و اجرای راه‌حل‌های تجاری مؤثر برای مشتریانی از شرکت‌های Fortune 100 تا استارت‌آپ‌های اولیه کمک کرده است. جفری علاوه بر کارش در Frog، ساکن و مشاور 30 ​​Weeks است - تلاقی بین یک مدرسه سنتی و انکوباتور استارت‌آپ که برای توانمندسازی طراحان برای تبدیل شدن به بنیانگذاران ساخته شده است. این برنامه توسط چندین مدرسه طراحی نیویورک (مدرسه طراحی پارسونز، موسسه پرات، SVA و اتحادیه کوپر) و گوگل حمایت می شود. برنامه درسی جفری دانش و مهارت های مورد نیاز برای زنده کردن محصولات و خدمات را در یک چشم انداز اقتصادی در حال تحول به طراحان ارائه می دهد. جفری در طول دوره اقامت خود به طراحان کمک کرده است تا بودجه خود را تامین کنند، مشارکت ایجاد کنند، استعدادیابی کنند، و مهمتر از همه، محصولات خود را به بازار عرضه کنند.