دوره آموزش تفکر طراحی – تجربه مشتری
Lynda – Design Thinking – Customer Experience
به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی توسط هوش مصنوعی و زیرنویس انگلیسی کامل
انتظارات مشتریان بالاتر از هر زمان دیگری است و موفقیت کسب و کار بیشتر و بیشتر به توانایی شرکت برای برآورده کردن یا فراتر از آن انتظارات تقریباً در هر تعامل وابسته می شود. تجربه مشتری – یا CX – خلاصه ای از تمام تعاملات یک شرکت با مشتری در طول زمان است.
در حالی که درک چگونگی در نظر گرفتن و طراحی رقص این تعاملات غیرقابل انکار پیچیده است، در هسته آن، تجربه مشتری در مورد چیز بسیار ساده ای است: روابط.
در این دوره آموزش تفکر طراحی – تجربه مشتری، مدیر استراتژی Frog، جفری شوارتز، شما را با تجربه مشتری و چرایی اهمیت آن در دنیای پررقابت امروزی آشنا می کند. جفری مؤلفه های مختلفی را که تجربه مشتری را تشکیل می دهند، مانند کهن الگوها، فعالیت ها، تعاملات و اصول تجربه، تجزیه می کند.
در طول دوره، او از مثالهای دنیای واقعی استفاده میکند تا نشان دهد که چگونه این مؤلفهها در کنار هم قرار میگیرند تا رابطه شرکت با مشتریان خود را شکل دهند.
در پایان دوره، شما ابزارهای اساسی مورد نیاز برای نگاهی جامع به تجربه مشتری سازمان و شناسایی فرصت هایی را خواهید داشت که می توانند روابط را عمیق تر کنند و وفاداری را افزایش دهند.
فهرست سرفصل های دوره : آموزش Lynda – Design Thinking – Customer Experience
دوره آموزش تفکر طراحی – تجربه مشتری
- مقدمه
خوش آمدی
در مورد این دوره
- 1. زمینه تجربه مشتری
سن مشتری
تجربه مشتری چیست؟
روابط به عنوان یک استراتژی تجربه مشتری
- 2. لایه های تجربه مشتری
چهار مولفه تجربه مشتری
کهن الگوها
فعالیت ها
تعاملات و اصول
- 3. تجربه مشتری در محل کار
تقویت روابط با مشتری
Airbnb: یک رابطه قوی با مشتری
- نتیجه
خلاصه و مراحل بعدی
دوره آموزش تفکر طراحی – تجربه مشتری، Lynda – Design Thinking – Customer Experience، به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی توسط هوش مصنوعی و زیرنویس انگلیسی کامل ارائه شده است!
کارم رو راه انداختید
لطفا دوره های بیشتر و جدیدتری منتشر کنید