دوره آموزش مبانی یادگیری الکترونیکی در دسترس
Linkedin – Foundations of Accessible Elearning
به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی توسط هوش مصنوعی و زیر نویس انگلیسی کامل
فراهم کردن امکاناتی که یادگیری را در دسترس قرار دهد، بخش اصلی تمرین و آموزش است. اما چگونه میتوانید موانع یادگیری مؤثر را هنگامی که کلاس شما آنلاین میشود از بین ببرید؟ در این دوره، الیور شینکتن دسترسی و انصاف در یادگیری الکترونیکی را بررسی میکند و استراتژیهایی را بر اساس بهترین شیوهها به شما ارائه میدهد تا کلاس شما را برای همه باز و معنادار نگه دارد.
در این دوره آموزش مبانی یادگیری الکترونیکی در دسترس، به جزئیات چگونگی ایجاد یک تجربه یادگیری الکترونیکی در دسترس بپردازید. روی تاکتیکهای مشخصی مانند طراحی برای صفحهخوانها، درک استفاده مناسب از کنتراست و رنگ، استفاده از صفهای دیداری و شنیداری و انتشار محتوا برای سیستمهای عادلانه تمرکز کنید.
از آنجایی که یادگیری الکترونیکی به رشد خود ادامه میدهد، مهمتر از همیشه این است که اطمینان حاصل کنید که دوره شما به راحتی در دسترس زبانآموزان است. بهترین شیوه ها را با الیور بیاموزید و آنچه را که باید بدانید تا دسترسی یادگیری بهتر را به برنامه درسی خود وارد کنید و آن را در سازمان خود عملی کنید، بیاموزید.
فهرست سرفصل های دوره : آموزش Linkedin – Foundations of Accessible Elearning
دوره آموزش مبانی یادگیری الکترونیکی در دسترس
- مقدمه
آموزشی ایجاد کنید که برای همه در دسترس باشد
تعریف یادگیری در دسترس
- 1. دستورالعمل های دسترسی به محتوای وب
انتظارات برای تامین شرایط لازم
دستورالعمل های دسترسی به محتوای وب
قابل درک، قابل اجرا، قابل درک و قوی
مشکلات دسترسی رایج
- 2. چه کسی به سازش نیاز دارد؟
دیدن
شنیدن
عملکرد حرکتی
عملکرد شناختی
زبان
دسترسی دیجیتال
- 3. در دسترس ساختن یادگیری
استفاده از سیستم های مدیریت یادگیری و ابزارهای دیگر
ساختار محتوا برای صفحهخوانها
اضافه کردن زیرنویس و رونوشت برای محتوای ویدیویی
افزودن متن جایگزین به تصاویر
استفاده از لینک های متن واقعی
- نتیجه گیری
مراحل بعدی
دوره آموزش مبانی یادگیری الکترونیکی در دسترس ، Linkedin – Foundations of Accessible Elearning ، به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی توسط هوش مصنوعی و زیر نویس انگلیسی کامل ارائه شده است!
دوره خوبیه
ممنون، خوب بود،
لطفا دوره های مشابه بیشتری منتشر کنید.