دوره آموزش همدلی در طراحی UX
Lynda – Empathy in UX Design
به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی توسط هوش مصنوعی و زیرنویس انگلیسی کامل
در مورد چگونگی ایجاد مهارت های همدلی و ایجاد فرهنگ همدلی که تجربه کاربر را افزایش می دهد و موفقیت محصول را ارتقا می دهد، بیاموزید. نویسنده Cory Lebson با تعریف همدلی شروع میکند و بررسی میکند که چگونه میتواند به متخصصان، طراحان و محققان UX کمک کند تا نیازها و اهداف مشتریان را درک کنند.
او توضیح میدهد که چگونه مهارتهای همدلی را میتوان توسعه داد و درباره چگونگی تقویت همدلی و مشارکت سهامداران با داستان سرایی همدلانه از طریق چرخه حیات پروژه بحث میکند.
در ادامه دوره آموزش همدلی در طراحی UX، مدرس Cory Lebson همچنین به این موضوع میپردازد که چرا همدلی برای تحقیقات و طراحی مؤثر کاربر، نحوه مدیریت احساسات دشوار و در عین حال همدلی بودن، و اینکه چگونه یک مدافع همدلی باشیم را پوشش میدهد.
فهرست سرفصل های دوره : آموزش Lynda – Empathy in UX Design
دوره دوره آموزش همدلی در طراحی UX
- مقدمه
همدلی و تجربه کاربری
- 1. همدلی و UX
همدلی چیست؟
چگونه همدلی با UX ارتباط دارد
- 2. ایجاد همدلی شخصی
نقطه شروع شما کجاست؟
همدلی در زندگی
همدلی برای مشتریان/کاربران
همدلی از طریق تحقیق و تعامل
همدلی با همکاران
مقابله با درد همدلی
عمیق تر رفتن: UX برای همیشه
- 3. همدلی در تحقیقات UX
انتخاب روش هایی برای روایت داستان
مشارکت دادن ذینفعان در تحقیق
تحقیق حضوری در مقابل تحقیق از راه دور
مثال: تجربه همدلی در جلسات تحقیق
مدیریت تحقیقات عاطفی
همدلی از طریق انعطاف پذیری
عمیق تر رفتن: همدلی برای موفقیت شغلی
- 4. طراحی و ارائه همدلی
قصه گویی با یافته های تحقیق
طراحی با همدلی
مثال: پرسونا
مثال: نقشه های سفر مشتری
- نتیجه
از همدلی خود برای خیر استفاده کنید
دوره آموزش همدلی در طراحی UX
Lynda – Empathy in UX Design، به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی توسط هوش مصنوعی و زیرنویس انگلیسی کامل ارائه شده است!
بد نبود، کارم راه افتاد،
عالیه واقعا پیشنهاد میکنم