دوره آموزشی طراحی چگونه ما را به فکر وا می دارد
Linkedin – How Design Makes Us Think
به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی توسط هوش مصنوعی و زیرنویس انگلیسی کامل
طراحی عالی کار خارق العاده ای انجام می دهد. اما واجد شرایط بودن آسان نیست. تاثیرگذارترین طرح ها و راه حل ها می توانند طیف وسیعی از پاسخ های درونی و فکری را برانگیزند.
در این دوره آموزشی طراحی چگونه ما را به فکر وا می دارد، مربی شان آدامز به شما نشان می دهد که چگونه یک نشانه زیبایی شناختی واقعاً کار می کند و مجموعه ای پیچیده و چندوجهی از پاسخ ها را ایجاد می کند که بین بینندگان و کاربران طنین انداز می شود.
کاوش کنید که چگونه طراحان با یک محصول دقیق تنظیم شده بینندگان جدید را جذب می کنند. در مورد برخی از ابزارهای بازاریابی و طراحی که معمولاً استفاده می شود برای برقراری ارتباط واضح با مخاطب، بازی با موضوعاتی مانند اغواگری و لذت، کارآمدی، شوخ طبعی، هوش و نوآوری، عصبانیت، بی گناهی و موارد دیگر آشنا شوید.
Sean نکات عملی را به شما می دهد که می توانید آنها را در کار امتحان کنید، که از نمونه های بصری و طرح های قدیمی استخراج شده است. در پایان این دوره، شما آماده خواهید بود تا حرکت شغلی بعدی خود را در صنعت طراحی و بازاریابی انجام دهید.
فهرست سرفصل های دوره : آموزش Linkedin – How Design Makes Us Think
دوره آموزشی طراحی چگونه ما را به فکر وا می دارد
- معرفی
طراحی چگونه ما را به فکر وا می دارد
طراحی و پاسخ
- 1. اغوا و لذت
چگونه زیبایی را درک می کنیم
رنگ، شکل، لذت، و اغوا کننده
اغواگری در عمل
ارزش
- 2. کارایی
کارایی در ارتباطات
نشانه های بصری
منابع و عملکرد
- 3. طنز
چه چیزی خنده دار است و چرا مهم است؟
چگونه بامزه باشیم
- 4. هوش و نوآوری
قدرت حل مسئله
نشانه های بصری هوشمند و نوآورانه
نوآوری و نشانه های بصری
- 5. خشم و ارتباط
خشم و نفرت
- 6. غرور
غرور و اجتماع
غرور مدنی و ورزشی
- 7. بی گناهی
معصومیت به عنوان یک ابزار بازاریابی
جهل معصومیت نیست
- 8. نوستالژی
نوستالژی چیست؟
نشانه های بصری نوستالژی
- 9. صداقت
آیا صداقت مهم است؟
صداقت، اصالت و اعتماد
- نتیجه
نتیجه
دوره آموزشی طراحی چگونه ما را به فکر وا می دارد، Linkedin – How Design Makes Us Think، به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی توسط هوش مصنوعی و زیرنویس انگلیسی کامل ارائه شده است.
متشکریم،
ممنون از آموزش های خوبتون