دوره آموزش از تری دی مکس به آنریل انجین – محیط کار و رفع اشکال
Linkedin – 3ds Max to Unreal Engine Workflow and Troubleshooting
به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی توسط هوش مصنوعی و زیرنویس انگلیسی کامل
اگر طرح های سه بعدی دارید که می خواهید از 3ds Max بگیرید و آنها را تعاملی یا Interactive کنید، احتمالاً به استفاده از Unreal Engine فکر کرده اید.
در این آموزش از تری دی مکس به آنریل انجین – محیط کار و رفع اشکال، برایان بردلی به شما برخی از گردشهای کاری بالقوه برای انتقال Assetها از 3ds Max به Unreal را تا حد امکان تمیز و آسان نشان میدهد، از جمله برخی از مشکلات و دامهای بالقوهای که میتوانید در این مسیر با آنها مواجه شوید.
برایان ابتدا مراحلی را که باید در 3ds Max بردارید تا صحنه های خود را برای خروجی آماده کنید، به روشی سریع و ساده پوشش می دهد. سپس، او به چگونگی رفع برخی از مشکلات رایجی که ممکن است در نقاط مختلف فرآیند تولید ایجاد شود، می پردازد.
پس از این دوره، شما مجهزتر خواهید بود تا Asset های خود را به آرامی منتقل کنید و زمان کمتری را صرف جابجایی فایل های خود و زمان بیشتری برای کار در Unreal کنید.
فهرست سرفصل های آموزش Linkedin – 3ds Max to Unreal Engine Workflow and Troubleshooting
دوره آموزش از تری دی مکس به آنریل انجین – محیط کار و رفع اشکال
- معرفی
روش کار از 3ds Max به آنریل انجین
نسخه های نرم افزار
حداکثر راه اندازی فایل های پروژه و تمرین
رفع مشکلات پیوند دارایی
- 1. خروجی تمیز
راه اندازی آنریل انجین : ایجاد پروژه
تنظیم 3ds Max: واحدها
تنظیم 3ds Max: قراردادهای نامگذاری
تنظیم 3ds Max: ترکیب اشیاء
با استفاده از FBX
با FBX وارد Unreal را پاک کنید
با استفاده از Datasmith اکسپورت از Max را تمیز انجام دهید
ایمپورت را با Datasmith تمیز انجام دهید
با استفاده از یک صحنه VR از Max اکسپورت کنید
ایمپورت مجدد Asset های اصلاح شده
- 2. مشکلات مش
چراغ ها و دوربین ها: FBX
نورها و دوربین ها: صحنه دیتا اسمیت و واقعیت مجازی
مراقب تله نوردهی باشید
گروه های صاف کننده
حاشیه متریال FBX
مش های بیش از حد متراکم
مشکلات مش برخورد
رفع مشکلات راس در هندسه
رفع مشکلات راس بیشتر
رفع مشکلات صورت
رفع مشکلات لبه در هندسه
کار با LOD: FBX
کار با LOD ها: Datasmith
- 3. مشکلات مپ ها و متریال ها
مشکلات UV که می توانید با آن مواجه شوید
مثلث های تخریب شده
UV های همپوشانی
UVهای لایت مپ از دست رفته
مدیریت چندین آی دی متریال
- نتیجه
مراحل بعدی
دوره آموزش از تری دی مکس به آنریل انجین – محیط کار و رفع اشکال ، Linkedin – 3ds Max to Unreal Engine Workflow and Troubleshooting ، به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی توسط هوش مصنوعی و زیرنویس انگلیسی کامل ارائه شده است!
دوره خوبیه
ممنون از آموزش های خوبتون
ممنون از زحمات شما،