دوره آموزش مبانی طراحی بازی – بخش 1 – ایده ها، حلقه های مرکزی و اهداف
Linkedin – Game Design Foundations – 1 Ideas, Core Loops, and Goals
به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی توسط هوش مصنوعی و زیرنویس انگلیسی کامل
بازیهای عالی تجربیات قانعکنندهای ایجاد میکنند و ما را به دنیایی متفاوت از دنیای خودمان منتقل میکنند. جای تعجب نیست که بسیاری از گیمرها – که به دلیل اشتیاقشان به بازی هایی که دوست دارند – رویای ایجاد بازی های خود را در سر می پرورانند.
در این دوره، برندا رومرو، طراح بازی برنده جایزه، استراتژیهای عملی را برای شروع حرفهای در طراحی بازی، پیشنویس ایدههای بازیتان، و تبدیل آن مفاهیم به طرحهایی که یک تیم میتواند پیادهسازی کند، به اشتراک میگذارد.
در این دوره آموزش مبانی طراحی بازی – بخش 1 – ایده ها، حلقه های مرکزی و اهداف، برندا در مورد نقش طراح بازی و همچنین نحوه تعریف حلقه اصلی بازی خود، ایجاد ویژگیها از یک هسته و موارد دیگر صحبت میکند.
فهرست سرفصل های دوره : آموزش Linkedin – Game Design Foundations – 1 Ideas, Core Loops, and Goals
دوره آموزش مبانی طراحی بازی – بخش 1 – ایده ها، حلقه های مرکزی و اهداف
- مقدمه
خوش آمدید
- 1. طراحی بازی چیست؟
نقش طراح بازی
انواع طراحان بازی
ایده پردازی برای بازی ها
تمرین: ساده ترین تمرین طراحی بازی در جهان
- 2. هسته یک بازی
هسته برای یک بازی چیست؟
تعریف حلقه اصلی بازی
تعریف ویژگی ها از یک هسته
تمرین: ایجاد ویژگی ها از یک هسته
- 3. اتم های طراحی بازی
بازیکنان در جهان بازی
نمای بازی
مکانیک، دینامیک و سیستم در طراحی بازی
اهداف
تمرین: مکانیک بازی (از کجا شروع کنیم)
- نتیجه گیری
مراحل بعدی
دوره آموزش مبانی طراحی بازی – بخش 1 – ایده ها، حلقه های مرکزی و اهداف ، Linkedin – Game Design Foundations – 1 Ideas, Core Loops, and Goals ، به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی توسط هوش مصنوعی و زیرنویس انگلیسی کامل ارائه شده است!
واقعا دوره جامع و کاملیه
موفق باشید
می تونست بهتر باشه