گرافیسم

آموزش مبانی طراحی بازی – بخش 1 – ایده ها، حلقه های مرکزی و اهداف

Game Design Foundations - 1 Ideas, Core Loops, and Goals
دوره آموزش مبانی طراحی بازی - بخش 1 - ایده ها، حلقه های مرکزی و اهداف Linkedin - Game Design Foundations - 1 Ideas, Core Loops, and Goals

50,000 تومان

قیمت در نظر گرفته برای محصول

  • مدت دوره: 1 ساعت 32 دقیقه
  • زبان: انگلیسی
  • زیرنویس : فارسی و انگلیسی
  • حجم فایل های دوره: 0.38 گیگابایت
  • سطح دوره: مقدماتی
  • فایل های تمرینی: دارد
  • فرمت و کیفیت : MP4 و HD 720p

50,000 تومان

بلافاصله پس از خرید این محصول :
  • دسترسی فوری به فایل محصول به صورت همیشگی.
  • فایلها هم در ناحیه کاربری اعضا و هم بلافاصله پس از خرید و هم از طریق ایمیل در اختیار شما قرار میگیرد.
  • دانلود دوره آموزشی و تماشا به صورت آفلاین در همه محیط ها.

خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

Brenda Romero

Brenda Romero

مدرس این دوره است.

برندا رومرو ، طراح بازی، هنرمند، نویسنده و مدیر خلاق برنده جایزه است که در سال 1981 در سن 15 سالگی وارد صنعت بازی های ویدئویی شد. او تنها زنی است که به طور مداوم در صنعت بازی ویدئویی مشغول است. برندا با انواع شرکت های بازی های دیجیتال به عنوان طراح بازی یا مدیر خلاق، از جمله آتاری، Atari, Sir-Tech Software, Electronic Arts و شرکت های متعدد در فضای اجتماعی و موبایل کار کرده است. برندا با یک سری از بازی های ویدیویی موسوم به The Mechanic Is the Message بسیار شناخته شده است. و تاکنون بازیهای ، Train, Síochán Leat, the New World و Pre-Conception را منتشر کرده است. در سال 2009، بازی "Train" او ، جایزه Vanguard در IndieCade را به دست آورد ، برای "پوشش مرزهای طراحی بازی " و به ما نشان داد که چه بازی هایی می توانید انجام دهید. او در سال 2013 جایزه Achievement Women in Games را که توسط مایکروسافت و جایزه بهترین برنامه توسعه دهندگان بازی در سال Developers Choice 2015 به او اهدا شد و نامزد دریافت جایزه طراحی بازی مایکروسافت 2010 Women in Games شد. برندا نیز یکی از (Forbes "12 Women in Gaming to Watch" (2013; زن سال توسط مجله (Charisma + 2 (2010؛ یکی از 20 نفر از زنان در صنعت بازی توسط (Gamasutra.com (2008؛ و یکی از 100 نفر از زنان در صنعت بازی توسط مجله نسل بعدی (2007). همچنین یکی از 50 هنرمند، بازیگر، نویسنده، فعال، که جهان را به تحرک بیشتری وادار کرد ، نام برد. در سال 2014 او جایزه فولبرایت را برای مطالعه بازی های صنعت بازی های آکادمی، آکادمی و سیاست های دولتی دریافت کرد.