دوره آموزش مبانی طراحی بازی – بخش 3 – مطرح کردن ایده، هدف و تمرین
Linkedin – Game Design Foundations – 3 Pitch, Propose, and Practice
به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی توسط هوش مصنوعی و زیرنویس انگلیسی  کامل
داشتن یک ایده عالی برای یک بازی کافی نیست. طراحان بازی همچنین باید بتوانند ایده های خود را مطرح کنند و به وضوح توضیح دهند که بازی آنها چگونه کار می کند و چرا دیگران باید در مورد طراحی آنها هیجان زده شوند.
در این دوره – سومین قسمت از سری Game Design Foundations – یاد بگیرید که چگونه ایده های خود را مطرح کنید، طرح خود را مستند کنید و خود را برای ورود به صنعت بازی آماده کنید.
در این دوره آموزش مبانی طراحی بازی – بخش 3 – مطرح کردن ایده، هدف و تمرین، برندا رومرو، طراح بازی برنده جوایز، نگاهی دقیق به اسناد طراحی بازی و مراحل ارائه موفقیت آمیز ایده های خود را ارائه می دهد.
او همچنین نکاتی را برای بهبود مهارتهای طراحی بازی شما به اشتراک میگذارد و تفاوتهای بین ساخت بازی در صنعت بازی و ساخت بازیها به صورت مستقل را بررسی میکند.
فهرست سرفصل های دوره : آموزش  Linkedin – Game Design Foundations – 3 Pitch, Propose, and Practice
دوره آموزش مبانی طراحی بازی – بخش 3 – طرح ایده، هدف و تمرین
- مقدمه
 خوش آمدید
 
- 1. کند و کاو در طراحی شما
 راه اندازی یک بازی
 فرایند مطرح کردن ایده
 پیشنهاد یک بازی
 طراحی بازی خود را مستند کنید
 مخاطب هدف شما
 تمرین: مستندسازی زمین بازی خود
 
- 2. بازار بازی ها
 شروع به ساخت بازی … در حال حاضر!
 صرف زمان و تمرین
 ساخت بازی به صورت مستقل
 ورود به صنعت بازی
 تمرین: در مورد شغل رویایی خود تحقیق کنید
 
- نتیجه گیری
 مراحل بعدی
دوره آموزش مبانی طراحی بازی – بخش 3 – مطرح کردن ایده، هدف و تمرین ، Linkedin – Game Design Foundations – 3 Pitch, Propose, and Practice ، به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی توسط هوش مصنوعی و زیرنویس انگلیسی  کامل ارائه شده است!

 
								 آموزش مبانی طراحی بازی - بخش 3 - مطرح کردن ایده، هدف و تمرین
آموزش مبانی طراحی بازی - بخش 3 - مطرح کردن ایده، هدف و تمرین						 




























 
ممنون از آموزش های خوبتون
لطفا دوره های بیشتر و جدیدتری منتشر کنید
آموزش بسیار روان، زیرنویس انگلیسی خیلی خوب با زیرنویس فارسی مفید