دوره آموزش تری دی مکس – رندرینگ با آرنولد
Lynda – 3ds Max – Rendering with Arnold
به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی توسط هوش مصنوعی و زیرنویس انگلیسی کامل
آرنولد موتور رندر با کیفیت بالا در 3ds Max است. رندر واقعی با این ابزار ساده تر از همیشه است.
رندر مبتنی بر فیزیکی در آرنولد به طور دقیق نور را در دنیای واقعی شبیه سازی می کند، اما به شما اجازه می دهد قوانین فیزیکی را برای دستیابی به سبک های هنری زیر پا بگذارید.
این دوره آموزش تری دی مکس – رندرینگ با آرنولد ، مروری بر ویژگی های اصلی آرنولد برای نورپردازی، مواد و رندر در 3ds Max است.
مربی Aaron F. Ross نحوه تنظیم تنظیمات رندر و ویژگیهای شی، اضافه کردن نور مبتنی بر تصویر و استودیو، شبیهسازی نور طبیعی روز، سفارشیسازی و اعمال مواد، و ایجاد شبکه سایهزنی را نشان میدهد.
در نهایت، یاد بگیرید که چگونه از ابزارهای مختلف دوربین و رندر مانند جابجایی، تقسیم بندی و پانوراما استفاده کنید تا دقیقاً ظاهر مورد نظر خود را به دست آورید.
فهرست سرفصل های دوره : آموزش Lynda – 3ds Max – Rendering with Arnold
دوره آموزش تری دی مکس – رندرینگ با آرنولد
- مقدمه
خوش آمدی
با استفاده از فایل های تمرین
در حال به روز رسانی پلاگین MAXtoA
- 1. مفاهیم
پیش نیازهای دوره
معرفی آرنولد
آرنولد مفاهیم را ارائه می دهد
- 2. پردازش و تعامل
تنظیم تنظیمات برگزیده 3ds Max
ایجاد یک صحنه قالب پیش فرض
رندر ActiveShade
تنظیم کیفیت نمونه برداری
کنترل عمق پرتو روشنایی جهانی
پیش نمایش مطالب با رندر GPU
- 3. روشنایی محیط
نورپردازی مبتنی بر تصویر با محیط صحنه
نورپردازی مبتنی بر تصویر با skydome
نور روز با آرنولد فیزیکال اسکای
استفاده از چندین چراغ Skydome
تنظیم دمای رنگ یک محیط
بهبود نمونه های نور
استفاده از حالت پیشرفته Environment
- 4. نورپردازی استودیو
ایجاد یک چراغ چهارگانه آرنولد
تنظیم پارامترهای Arnold Quad Light
رندر کردن سطوح خودنور
تنظیم ویژگی های آرنولد برای یک شی
بهبود فضای داخلی skydome با حالت پورتال
شدت فاصله را با فیلتر Light Decay کنترل کنید
تقلید نور خورشید با نور دور آرنولد
ایجاد نور نقطه ای آرنولد
فوکوس کردن شعاع لنز برای یک پرتو همسو
- 5. مواد و نقشه ها
ایجاد یک سطح استاندارد آرنولد
رنگ پایه و زبری چشمگیر
نقشه برداری پارامترهای مواد
تسکین سطح با نقشه برداری برآمدگی
رندر کردن سطوح فلزی با فلزی بودن
کدورت نقشه برداری
انکسار نور با انتقال
سایه زدن با انسداد محیط
ساخت شبکه سایه آرنولد
- 6. رندرینگ
تست رندر با نقشه ابزار
زیربخش مش با خواص آرنولد
رندر جابجایی تطبیقی
تقسیم بندی فرعی را با حذف frustum بهینه کنید
جابجایی را با ویژگی های آرنولد کنترل کنید
رندر پانوراما با دوربین کروی
- نتیجه
مراحل بعدی
دوره آموزش تری دی مکس – رندرینگ با آرنولد، Lynda – 3ds Max – Rendering with Arnold، به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی توسط هوش مصنوعی و زیرنویس انگلیسی کامل ارائه شده است!
واقعا خوب بود. مرسی
واقعا دوره جامع و کاملیه
به نسبت قیمت آموزشها بسیار ارزش دارد