دوره آموزش تری دی مکس و وی ری – جزییات متریال معماری برای فتورئالیسم
Lynda – 3ds Max and V-Ray: ArchViz Material Details for Photorealism
به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی توسط هوش مصنوعی و زیرنویس انگلیسی کامل
بصری سازی معماری همه چیز در مورد ایجاد صحنه های فوتورئالیستی است. این بدان معناست که برای ساختن رندرهای قابل باور به ابزارهای خوبی نیاز دارید، به خصوص اگر می خواهید کار جدیدی بسازید.
در این دوره آموزش تری دی مکس و وی ری – جزییات متریال معماری برای فتورئالیسم، ورنا تاتیانا، کارشناس تجسم معماری به شما نشان می دهد که چگونه از یکی از بهترین ابزارهای موجود در بازار، Autodesk 3ds Max در V-Ray بیشترین بهره را ببرید.
مهارت هایی را که برای شروع ساختن رندرهایی که واقعی هستند، باید بدانید. تکنیک هایی را برای دستکاری ظاهر مواد و به دست آوردن نتایج پویا و ثابت کاوش کنید. Verena به شما می آموزد که چگونه مواد اولیه و پیشرفته، نقشه ها، سایر گره های پشتیبانی و پروژه های سفارشی را ویرایش کنید، بنابراین می توانید کاری ایجاد کنید که مشتریان خود را شگفت زده کند و هر نوع سطحی را شبیه به زندگی واقعی کند.
فهرست سرفصل های دوره : آموزش Lynda – 3ds Max and V-Ray: ArchViz Material Details for Photorealism
دوره آموزش تری دی مکس و وی ری – جزییات متریال معماری برای فتورئالیسم
معرفی
خوش آمدی
آنچه شما باید بدانید
با استفاده از فایل های تمرین
1. مسدود کردن اشکال اصلی
عناصر سبک سازی
تجزیه و تحلیل تصویر مرجع
راه اندازی میانبرها
مسدود کردن شکل اصلی
مسدود کردن قسمت بالایی
مسدود کردن بالکن
اضافه کردن نرده به بالکن
اضافه کردن جزئیات به تخته های بالا
ایجاد آنتن بالا
مسدود کردن باز شدن پنجره
مسدود کردن چارچوب در
مسدود کردن درب ورودی
2. اضافه کردن جزئیات به شکل های اصلی
ایجاد و باز کردن تخته های چوبی
افزودن ترک به تخته های چوبی
ساخت سقف و دیوارها از تخته
قرار دادن تخته روی سقف
تغییر شکل تخته برای سقف مثلثی
اتمام قسمت سقف مثلثی
اضافه کردن تخته به بالکن
اضافه کردن تخته به دیوارها
اضافه کردن پایه به بالکن
3. ایجاد جزئیات سبک
اضافه کردن درب به جلو
بازشو برای پنجره بالا و بالکن
ایجاد جزئیات برای پنجره های جانبی
افزودن آخرین جزئیات
ایجاد گل های سبک
ایجاد چمن سبک
4. ایجاد بافت، اکسپورت، و رندر
روش هایی برای ایجاد بافت های سبک
استفاده از اشکال برداری برای افزودن جزئیات
ایجاد بافت پایه در DDO
افزودن جزئیات به بافت پایه در DDO
ایجاد مواد در 3ds Max
مواد اصلاح کننده رنگ
تهیه گل و علف برای اکسپورت
ایمپورت چمن و گل به صحنه
راه اندازی دوربین و چمن
اصلاح شکل ساختار
اضافه کردن نور به صحنه
راه اندازی رندر V-Ray
رفع مشکلات مربوط به رندرها و چراغ ها
رندرهای ترکیبی در فتوشاپ
افزودن عناصر بیشتر به ترکیب نهایی
نتیجه
مراحل بعدی
دوره آموزش تری دی مکس و وی ری – جزییات متریال معماری برای فتورئالیسم، Lynda – 3ds Max and V-Ray: ArchViz Material Details for Photorealism، به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی توسط هوش مصنوعی و زیرنویس انگلیسی کامل ارائه شده است.
واقعا دوره جامع و کاملیه
کامل توضیح داده