دوره آموزش شیطنت در طراحی – متقاعدسازی در تجربه کاربری
Linkedin – Evil by Design – Persuasion in UX
به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی توسط هوش مصنوعی و زیرنویس انگلیسی کامل
طراحی ارتباط است. اما یک رابط کاربری که متفکرانه طراحی شده می تواند کارهایی بیشتر از گزینه های ارتباطی انجام دهد. همچنین میتواند کاربران را متقاعد کند و آنها را به هر مسیری که طراح در ذهن داشت سوق دهد.
این قدرت اقناع را می توان هم برای اهداف خوب و هم برای اهداف پلید استفاده کرد. کریس نادر در این دوره، بر اساس کتاب خود به نام Evil by Design، پیامدهای اخلاقی متقاعدسازی در طراحی تجربه کاربر را مورد بحث قرار می دهد.
در این دوره آموزش شیطنت در طراحی – متقاعدسازی در تجربه کاربری، کریس در علم رفتار انسان، تاریخچه طراحی متقاعدکننده و اینکه چگونه طراحی می تواند احساسات را به خود جلب کند، می کاود. او انواع مختلف طراحی متقاعد کننده را توضیح می دهد و محدودیت های متقاعدسازی قابل قبول را بررسی می کند.
کریس چندین روش را برای تأثیرگذاری بر الگوهای رفتاری مرور میکند و به شما نشان میدهد که چگونه از واکنشهای غیرمنطقی استفاده کنید، اعتبار ایجاد کنید، تعهد کاربر را به دست آورید و خیلی چیزهای دیگر.
بهعلاوه، کریس به این موضوع میپردازد که چگونه الگوهای تاریک با طراحی متقاعدکننده تفاوت دارند و چگونه میتوان از طراحی متقاعدکننده بهطور مسئولانه استفاده کرد.
فهرست سرفصل های دوره : آموزش Linkedin – Evil by Design – Persuasion in UX
دوره آموزش شیطنت در طراحی – متقاعدسازی در تجربه کاربری
- مقدمه
استفاده مسئولانه از متقاعدسازی در UX
- 1. اخلاق طراحی متقاعد کننده
اخلاق متقاعدسازی
علم رفتار
تاریخچه طراحی متقاعد کننده
توسل به احساسات مردم
چالش طراحی متقاعد کننده
انواع مختلف طراحی متقاعد کننده
اقناع قابل قبول چیست؟
طراحی متقاعد کننده خود را تا کجا باید پیش ببرید؟
- 2. قدرت خویشتن شناسی
خویشتن شناسی چگونه است؟
آرزو و عزت نفس
حسادت و تفاوت مقام
ناهنجاری شناختی
اثر دانینگ-کروگر
استفاده از خویشتن شناسی
- 3. تأثیرگذاری بر الگوهای رفتاری
تأثیرگذاری بر رفتار
نیاز به سرانجام
خطوط خواسته
تعهد
تقویت
شکستگی
استفاده از نفوذ
- 4. مهار واکنش های غیر منطقی
مهار واکنش های غیرمنطقی برای تاثیرگذاری
کمبود
بیزاری از دست دادن
محدودیت های زمانی و انطباق
ایجاد لنگر
شکستن انسجام
گزینه های منفی
استدلال های متافیزیکی و توسل به احساسات
استفاده از واکنش های غیر منطقی
- 5. ایجاد اعتبار
ایجاد اعتبار در UX
اثبات اجتماعی
متقابل
قدرت
پیش فرض های هوشمند
استفاده از اعتبار
- 6. به دست آوردن تعهد
جلب تعهد از کاربران
پا درون در
درب در صورت
پیام خود را به عنوان یک سوال قاب کنید
تصمیمات سخت پس از سرمایه گذاری
استفاده از تعهد
- 7. استفاده از هویت
طراحی هویت
درون گروهی ایجاد کنید
به کاربران اجازه دهید وضعیت خود را تبلیغ کنند
بگذارید مردم احساس کنند مهم هستند
از ناشناس بودن برای تشویق رفتار سرکوب شده استفاده کنید
استفاده از هویت
- 8. ایجاد ارزش
ایجاد ارزش
قدرت رایگان
آن را گران کن
نشان دادن ارزش نامشهود
مهارت نه شانس
استفاده از ارزش
- 9. مستحق پاداش
مستحق پاداش
محاسبات را پنهان کنید
پاداش های کوچک در مقابل بزرگ
کاری کنید که مشتریان برای آن کار کنند
مشکلات را نشان دهید
ارزش پاداش
- 10. متقاعدسازی در طرح های شما
استفاده از متقاعدسازی در طراحی های خود
شرارت عمدی
الگوهای تیره
اقناع مثبت
آزمایش اثربخشی
مسئولیت شما
دوره آموزش شیطنت در طراحی – متقاعدسازی در تجربه کاربری ، Linkedin – Evil by Design – Persuasion in UX ، به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی توسط هوش مصنوعی و زیرنویس انگلیسی کامل ارائه شده است!
ممنون، خوب بود،
در حد آشنایی اولیه خوبه
مفید