دوره آموزش ساخت یک تقویم تحریریه
Linkedin – Creating an Editorial Calendar
به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی توسط هوش مصنوعی و زیرنویس انگلیسی کامل
آیا تا به حال ویدئو یا مقاله ای را منتشر کرده اید که به اندازه کافی توجه مخاطب را به خود جلب نکرده باشد؟ آیا اغلب با پیام ها و داستان های رقیب دست و پنجه نرم می کنید؟
تقویمهای تحریریه به شما کمک میکنند کمپینهای بازاریابی خود را سازماندهی و زمانبندی کنید و اطمینان حاصل کنید که محتوای شما پتانسیلهایش را برآورده میکند. در اینجا برایان هانیگمن بهترین شیوه ها برای ایجاد و استفاده از یک تقویم تحریریه را پوشش می دهد.
در این دوره آموزش ساخت یک تقویم تحریریه، او شما را با انتخاب هایی که باید قبل از انتخاب قالب تقویم و انتخاب ابزار در نظر بگیرید، از استفاده از Google Sheets گرفته تا ادغام با CMS مانند WordPress راهنمایی می کند. سپس او به شما نشان می دهد که چگونه تقویم خود را ایجاد کرده و به طور مداوم بر اساس آن اجرا کنید.
فهرست سرفصل های دوره : آموزش Linkedin – Creating an Editorial Calendar
دوره آموزش ساخت یک تقویم تحریریه
- مقدمه
چرا تقویم تحریریه مهم است
- 1. سفارشی کردن یک تقویم تحریریه
برنامه ریزی برای نیازهای تولید محتوا
برنامه ریزی برای نیازهای توزیع محتوا
برنامه ریزی برای نیازهای بخش
انواع تقویم تحریریه
- 2. قالب بندی یک تقویم تحریریه
تمرکز یک تقویم تحریریه را تعیین کنید
برچسب های مفیدی برای تقویم تحریریه ایجاد کنید
یک بازه زمانی برای تقویم تحریریه تعیین کنید
مشارکت کنندگان در تقویم تحریریه را سازماندهی کنید
- 3. انتخاب ابزار تقویم ویرایشی
انتخاب ابزار تقویم مناسب
استفاده از Google Sheets به عنوان یک تقویم تحریریه
استفاده از Trello به عنوان یک تقویم تحریریه
استفاده از Airtable به عنوان یک تقویم تحریریه
ادغام وردپرس با تقویم تحریریه
- 4. استفاده استراتژیک از تقویم تحریریه
به روز نگه داشتن تقویم تحریریه
نظارت بر عملکرد کمپین در یک تقویم تحریریه
برنامه ریزی برای تغییر منظور محتوا
- نتیجه گیری
بهبود تقویم تحریریه در طول زمان
دوره آموزش ساخت یک تقویم تحریریه ، Linkedin – Creating an Editorial Calendar ، به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی توسط هوش مصنوعی و زیرنویس انگلیسی کامل ارائه شده است!
مثل همیشه فوق العاده بود
تشکر ،
ای کاش مدتش بیشتر بود