دوره آموزش تری دی مکس و وی ری – متریال های خارجی مسکونی
Linkedin – 3ds Max and V-Ray – Residential Exterior Materials
به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی توسط هوش مصنوعی و زیر نویس انگلیسی کامل
هرکسی که رندرها و بصری سازی های معماری را به مشتریان ارائه می دهد، اهمیت متریال های واقع گرایانه را می داند. متریال های دقیق فیزیکی روی هر طراحی تاثیر میگذارند. این دوره به شما کمک می کند تا با 3ds Max 2019، Substance Designer، V-Ray و Bitmap2Material (B2M) متریال های سفارشی برای تکسچر بیرونی ساختمان های مسکونی بسازید.
این دوره آموزش تری دی مکس و وی ری – متریال های خارجی مسکونی، دنباله مجموعه مدلسازی مسکونی جورج ماستری است که در SketchUp با طراحی مفهومی برای یک خانه خانوادگی شروع شد. در اینجا جورج توضیح می دهد که چگونه طراحی SketchUp را به 3ds Max وارد کنید و هندسه را با UV ترسیم کنید تا بتوانید طرح را تکسچر و بهبود بخشید.
او نشان می دهد که چگونه می توان متریال های سفارشی – از جمله چوب، بتن، فلز و گچ را با استفاده از V-Ray و Substance Designer ایجاد کرد. او همچنین نحوه استفاده از نسخه های مستقل و مبتنی بر گره 3ds Max B2M را برای تبدیل بیت مپ های موجود به متریال ها نشان می دهد.
هر متریال به محیط 3ds Max بازگردانده می شود، بنابراین می توانید ببینید که وقتی مستقیماً روی مدل اعمال می شود، نتایج چگونه به نظر می رسند.
فهرست سرفصل های دوره : آموزش Linkedin – 3ds Max and V-Ray – Residential Exterior Materials
دوره آموزش تری دی مکس و وی ری – متریال های خارجی مسکونی
- مقدمه
متریال های واقعی را برای مدل های سه بعدی ایجاد کنید
از فایل های تمرینی حداکثر استفاده را ببرید
نرم افزار را راه اندازی کنید - 1. وارد کردن Asset
مدل SketchUp را پاک کنید
وارد کردن از SketchUp
صحنه را لایه بندی کنید
مشکلات هندسی را برطرف کنید - 2. نقشه برداری UV
هندسه را برای نقشه برداری UV سازماندهی کنید
از Unwrap UVW استفاده کنید
چیدمان های UV را تنظیم کنید
UV ها را نهایی کنید
از MapScaler استفاده کنید - 3. ایجاد متریال در V-Ray
راه اندازی V-Ray
متریال های فیزیکی برای V-Ray ایجاد کنید
آشنایی با متریال های V-Ray
displacement mapping در V-Ray - 4. متریال های سابستنس در 3ds Max
افزونه های Substance را نصب کنید
از کتابخانه Asset 3ds Max استفاده کنید
متریال های سابستنس را به 3ds Max وارد کنید
متریال های سابستنس را در 3ds Max اصلاح کنید - 5. متریال های سابستنس را ایجاد کنید
یک متریال گچبری ساده ایجاد کنید
کنترل برجستگی و براق بودن
نمایش دادن پارامترهای متریال ها
متریال ها را به 3ds Max اضافه کنید
متریال های گچبری را تنظیم کنید - 6. از Bitmap2Material برای ایجاد متریال ها استفاده کنید
برنامه Bitmap2Material
استفاده از Bitmap2Material در 3dS Max
خروجی نقشه های Bitmap2Material به بیت مپ
مقیاس مجدد نقشه ها با MapScaler
ساخت متریال های V-Ray با نقشه های Bitmap2Material - نتیجه گیری
مراحل بعدی
دوره آموزش تری دی مکس و وی ری – متریال های خارجی مسکونی ، Linkedin – 3ds Max and V-Ray – Residential Exterior Materials ، به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی توسط هوش مصنوعی و زیر نویس انگلیسی کامل ارائه شده است!
مرجع کاملی هستید،
مشکلم حل شد
از قیمت ها و کیفیت کاراتون راضی هستیم