دوره آموزش طراحی تعاملی برای تجارت الکترونیک
Linkedin – Interaction Design for Ecommerce
به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی توسط هوش مصنوعی و زیرنویس انگلیسی کامل
خرید آنلاین ممکن است از اواسط دهه 1990 شروع شده باشد، اما براساس زمان اینترنتی این مدت زیادی است و روشهای فروش آنلاین کالاها و خدمات دائما در حال تغییر است.
در این دوره آموزش طراحی تعاملی برای تجارت الکترونیک، کریس نادر، طراح تعامل، درس هایی را که از طراحی سایت های تجارت الکترونیک آموخته، همراه با یافته های مطالعات تحقیقاتی متعدد به اشتراک می گذارد.
چه در حال ایجاد اولین فروشگاه آنلاین خود باشید و چه مسئول یک سایت خرده فروشی بزرگ، کریس دستورالعمل های مفیدی را برای هر قسمت از یک سایت تجارت الکترونیک، از صفحه اصلی، صفحات محصول، تا پرداخت ارائه می دهد.
کریس همچنین رفتار کاربر هنگام خرید آنلاین، برندسازی چند دستگاه و ملاحظات تجربه، و اهمیت طراحی سایت شما را پوشش می دهد تا کاربران بتوانند قبل از خرید تحقیق کنند و پس از فروش به دنبال پشتیبانی باشند.
او دوره را با پوشش چگونگی تشکیل یک تیم قوی برای حمایت از برند و تجربه مشتری به پایان می رساند، که برای اطمینان از ایجاد راه حل هایی که برای همه افراد شرکت و برای مشتریان شما کار می کند، کلیدی است.
فهرست سرفصل های دوره : آموزش Linkedin – Interaction Design for Ecommerce
دوره آموزش طراحی تعاملی برای تجارت الکترونیک
- مقدمه
تجربیات کاربری عالی در تجارت الکترونیک
- 1. رفتار خرید آنلاین
نحوه خرید آنلاین مردم
تجارت الکترونیک B2B
تجارت الکترونیک Omnichannel
واکنش به یک بیماری همه گیر
- 2. اهداف سایت خود را درک کنید
کمک به تصمیم گیری
ترغیب مردم به خرید
پشتیبانی از فرآیند خرید
ارتباطات خارج از باند
- 3. دستورالعمل های طراحی تجارت الکترونیک
صفحه نخست
جستجو و پیمایش
صفحات دسته بندی
صفحات محصول
سبدهای خرید
تسویه حساب
هدیه یاب و لیست علاقمندی ها
کارت هدیه
- 4. ایجاد تغییرات
تشکیل یک تیم موفق
نقشه سفر و خدمات
تست تغییرات
دوره آموزش طراحی تعاملی برای تجارت الکترونیک ، Linkedin – Interaction Design for Ecommerce ، به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی توسط هوش مصنوعی و زیرنویس انگلیسی کامل ارائه شده است!
کارتون درسته
عالیه واقعا پیشنهاد میکنم
ممنون از زحمات شما،