دوره آموزش فیوژن 360 – طراحی محصول: نورپردازی
Lynda – Fusion 360 Product Design: Lighting
به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی توسط هوش مصنوعی و زیرنویس انگلیسی کامل
مجسمه سازی فرم های بصری دلپذیر به صورت سه بعدی می تواند کمی چالش برانگیز باشد. در مواردی که فرم ها اشکال ارگانیک و بدون مناطق مسطح هستند، تشخیص نحوه شروع کار می تواند دشوار باشد. در این دوره آموزش فیوژن 360 – طراحی محصول: نورپردازی، مبتنی بر پروژه، با یادگیری نحوه ساخت یک شی آشنا – یک چراغ رومیزی – با ابزار Fusion 360 از Autodesk، به تکنیک های مدل سازی سه بعدی بپردازید.
مدرس کارل فریشموث نحوه ایجاد یک فرم حجاری شده سه بعدی برای شکل بیرونی و شکل داخلی، یک ساختار قاب داخلی برای پشتیبانی از نور LED و پشتیبانی برای اتصال قاب داخلی به شکل بیرونی را نشان می دهد. او همچنین نشان می دهد که چگونه قاب داخلی و پوسته بیرونی خود را برای چاپ سه بعدی آماده کنید.
پس از تسلط بر رویکردهای مختلف پوشش داده شده در این دوره، آماده خواهید بود که به سایر مسائل پیچیده طراحی سه بعدی نزدیک شوید، جایی که راه حل های قدیمی آن را کاهش نمی دهند، و برای انجام کار باید فرم های جدید و پیچیده ای ایجاد کنید.
فهرست سرفصل های دوره : آموزش Lynda – Fusion 360 Product Design: Lighting
دوره آموزش فیوژن 360 – طراحی محصول: نورپردازی
- مقدمه
خوش آمدی
فایل های تمرینی
- 1. مجسمه سازی فرم مدل
مجسمه سازی فرم بیرونی
مجسمه سازی فرم درونی
ایجاد جنبه های جدید
مجسمه سازی دم
اضافه شدن ماژول کنترل
ایجاد منحنی ها و قاب های فرم داخلی
- 2. ایجاد طرح ها و الگوی پشتیبانی لوگ
ایجاد طرح lug loop
ایجاد ماهیچه ها
اضافه کردن یک اکستروژن
اضافه کردن پل اکستروژن
اتصال فریم ها با یک spline مماس
- 3. ایجاد ریل های اتصال حلقه قاب
استفاده از صفحات 3 نقطه ای برای ایجاد قاب
تمیز کردن حلقه های قاب
ایجاد طرح خط مرکزی
ایجاد ریل های دم صاف
ایجاد ریل های منحنی
ستون فقرات مرکزی
- 4. فرم 2: ساخت حجم و کپی
فرم 2: حجم ساخت
ترسیم خطوط برای کمک به تقسیم مدل
- 5. ایجاد متریال اضافی در اطراف Slice Zones
اضافه کردن متریال 2 میلی متری در اطراف مناطق برش
اضافه کردن متریال جارو 2 میلی متری در اطراف مناطق برش
افزودن متریال تقویت کننده
اضافه کردن یک وب میانی
اضافه کردن وب به بدنه
اضافه کردن شیارهای حلقه کابل
ماهیچه ها را برای تکمیل و برش اضافه کنید
- 6. ایجاد رابط در مناطق اتصال
افزودن کانکتورهای قاب
اضافه کردن قطعات به یک مجموعه
- 7. اضافه کردن پوسته برای طرح پوست بیرونی: گشت و گذار و اسپلیت دم
طرح حجم بیرونی
ایجاد شکاف موج سواری دم
ایجاد طرح پشتیبانی دم
اضافه کردن پین های پشتیبانی بالایی
افزودن پایه های پشتیبانی پایین تر
اضافه کردن پین های پشتیبانی جانبی
- 8. تقسیم مدل به قطعات
مونتاژ قطعات خارجی
جداسازی مدل به قطعات
سازماندهی اعضای اصلی بدن
- 9. ایجاد lug های پشتیبانی
ایجاد lug های دم
ایجاد lug چشم
اسکیس پروفیل lug
- 10. پایگاه پشتیبانی
ایجاد خروجی برق
ایجاد پایه پشتیبانی
طرح پایه پشتیبانی
ایجاد پایه پا
اضافه کردن شبکه های پایه
اضافه کردن فیله های پایه
- 11. جزئیات انتهای دم
اضافه کردن دم انتهایی
اتصال لبه های انتهای دم
ایجاد سنجاق دم
ایجاد دم سنجاق
ایجاد زهکش دم
ایجاد سوکت دم
پایان دادن به دم
- 12. تقسیم مدل
ایجاد شکاف سر
ایجاد شکاف باله
اعتبار سنجی فرم چاپی با PreForm
ایجاد شکاف های نهایی بدن
- 13. پانل های پنجره
استفاده از spline برای ایجاد ویندوز
ایجاد برش های پنجره
تعویض مواد قطعه
اتمام قاب
- 14. ساختار پشتیبانی داخلی
تنظیم خواص جرمی
قطعات پشتیبانی ساختمان
هندسه باله
ایجاد پره های باله
تکمیل پره های باله
FrameCreate پین دم چاپ hallow
- نتیجه
مراحل بعدی
دوره آموزش فیوژن 360 – طراحی محصول: نورپردازی، Lynda – Fusion 360 Product Design: Lighting، به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی توسط هوش مصنوعی و زیرنویس انگلیسی کامل ارائه شده است!
آموزش بسیار خوبی بود.متشکرم، قیمت ها بسیار مناسب هستند
مثل همیشه عالی