گرافیسم

نرم افزار افتر افکت Adobe After Effects 2024 v24.4.0.47 – معرفی، بررسی، مقایسه، دانلود

دسته بندی :مقالات و دانلود نرم افزارها 14 می 2024 761
نرم افزار ادوبی افتر افکت - Adobe After Effects

با افتر افکت ایده های خود را به حرکت درآورید! تسلط بر طراحی حرکتی با افتر افکتس ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید !
آیا تا به حال نام نرم افزار افتر افکت را شنیده اید؟ اگر نه، پس مطمئنم نام انیمیشن را شنیده اید. اگر در 25 سال گذشته به یک صفحه نمایش خیره شده باشید، به احتمال بسیار زیاد کار ایجاد شده با Adobe After Effects را هم دیده اید. این ابزار یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای خلاقانه است و در این مقاله قصد دارم هر آنچه را که برای شروع کار با ادوبی افتر افکت باید بدانید را توضیح دهم.

در این مقاله قصد داریم اطلاعات مفیدی در مورد ادوبی افتر افکتس را پوشش دهیم، با این امید که توضیحی بسیار واضح در مورد اینکه چرا باید یادگیری After Effects را در نظر بگیرید، به شما ارائه دهیم. شاید شما دانش آموزی باشید که می خواهید بفهمید که در حال ورود به چه چیزی هستید. یا شاید، شما تازه کار با After Effects هستید و می خواهید بدانید که این ابزار چه کاری می تواند انجام دهد. در هر دسته ای که قرار بگیرید، این مقاله برای شما نوشته شده است.

افتر افکت چیست ؟ What is Adobe After Effects

ادوبی افتر افکتس ( Adobe After Effects ) یک برنامه جلوه‌های بصری دیجیتال، موشن گرافیک و برنامه ترکیبی یا کامپوزیتینگ است که توسط کمپانی Adobe ساخته و منتشر شده و از آن در فرآیند پس از تولید انواع ویدیو و فیلم سازی، بازی های ویدیویی، تولیدات تلویزیونی و ویدیویی استفاده می شود. از جمله موارد دیگر، After Effects می تواند برای کلید زدن، ردیابی، ترکیب بندی و انیمیشن استفاده شود. همچنین به عنوان یک ویرایشگر غیرخطی، ویرایشگر صوتی و رمزگذار رسانه ای بسیار ابتدایی عمل می کند. در سال 2019، این برنامه برنده جایزه اسکار برای دستاوردهای علمی و فنی شد.

افتر افکتس یک نرم افزار انیمیشن 2.5 بعدی است که برای انیمیشن، جلوه های بصری و ترکیب تصاویر متحرک استفاده می شود. افتر افکت در ساخت فیلم، تلویزیون و وب استفاده می شود.این نرم افزار در مرحله پس از تولید استفاده می شود و صدها افکت دارد که می توان از آنها برای دستکاری تصاویر استفاده کرد. این به شما امکان می دهد لایه های ویدیو و تصاویر را در یک صحنه ترکیب کنید.

تاریخچه ادوبی افتر افکت

After Effects در سال 1993 ساخته و برای بار اول منتشر شد و از آن زمان تاکنون دستاوردهای بسیاری داشته است. توسعه دهندگان اصلی، شرکت علم و هنر (CoSA)، دو نسخه با چند عملکرد ایجاد کردند که به شما امکان می داد لایه ها را ترکیب کنید و ویژگی های مختلف یک لایه را تغییر دهید. البته نسخه اول در واقع فقط بر روی رایانه مکینتاش ساخته شده توسط اپل در دسترس بود.

این برنامه که در سال 1994 توسط شرکت Aldus خریداری شد و تنها یک سال پس از راه اندازی برنامه، ویژگی های جدید شگفت انگیزی مانند رندر چند ماشینی و تاری حرکت را به دست آورد. اما قبل از اینکه سال 1994 به پایان برسد، Adobe وارد شد و این فناوری را به دست آورد و هنوز هم مالک After Effects است.

از زمان پیدایش نرم افزار افتر افکت، ادوبی بیشتر از 50 نسخه مختلف از نرم‌افزار پیشرو در صنعت خود را منتشر کرده و همچنان در حال توسعه و ارائه نسخه های مدرن تر و جدیدتر است. برخی از نسخه ها بزرگتر از بقیه هستند، اما همه آنها نشان می دهد که Adobe یک نرم افزار فوق العاده ایجاد کرده است. در واقع، در سال 2019، این برنامه برنده جایزه اسکار برای دستاوردهای علمی و فنی شد. گواهی بر این است که افتر افکت چقدر خوب و قدرتمند است.

انیمیشن کلاسیک در برابر موشن‌گرافیک

وقتی صحبت از انیمیشن می شود، ممکن است در مورد تفاوت بین یک موشن دیزاینر و یک انیماتور سنتی سردرگمی وجود داشته باشد. اگرچه این دو صنعت در چند زمینه با هم ترکیب می شوند و با هم همپوشانی دارند، اما از نظر گردش کار متفاوت هستند.

انیمیشن سنتی

ترسیم طراحی فریم به فریم، با استفاده از یک رسانه فیزیکی، و/یا ایجاد انیمیشن سلولی در داخل برنامه هایی مانند Adobe Animate، شکل هنری سنتی انیمیشن در نظر گرفته می شود. برنامه‌ریزی کی فریم، و ترسیم in-between هر یک از آن‌ها، فرآیندی طولانی است که مزایای متفاوتی در خلاقیت و برخی از معایب در زمان لازم برای ایجاد پروژه‌ها ارائه می‌کند.

وقتی به انیمیشن های سنتی فکر می کنید ممکن است برخی از فیلم های اصلی دیزنی مانند علاءالدین و شیر شاه را به تصویر بکشید. اینها در واقع نمونه های عالی از تمرین سنتی انیمیشن هستند.

موشن‌گرافیک

افتر افکتس رویکرد متفاوتی برای ایجاد حرکت دارد. انیمیشن موشن گرافیک با دستکاری vector و pixel برای خلق و روایت داستان کار می کند. شما می توانید رسانه های مبتنی بر فیزیکی را نیز از طریق عکس و فیلم برداری ادغام کنید.

افتر افکت از انواع ابزارها، کدنویسی و ورودی کاربر برای دستکاری رسانه مورد استفاده در پروژه استفاده می کند. شما می توانید حرکت دهید، بچرخانید، مقیاس دهید و بسیاری موارد دیگر را به منظور تغییر شکل تصاویر و ویدیوهای خود اعمال کنید.

این ممکن است کمی سخت به نظر برسد، بنابراین اجازه دهید برخی از موارد را مرور کنیم و نمونه هایی از نحوه استفاده از After Effects برای ایجاد ویدیوهای متحرک را نشان دهیم.
علاوه بر عکس‌ها و آثار هنری برداری، می‌توانید کلمات را با استفاده از ویژگی‌های متنی در افتر افکت و ویدیو و موارد دیگر دستکاری کنید.

نرم افزار ادوبی افتر افکت - Adobe After Effects

معرفی نرم افزار افتر افکت و کاربردهای آن

بیایید ببینیم نرم افزار افترافکت چه کارهایی می تواند انجام دهد و در چه کارهایی واقعاً عالی نیست. این برنامه امکانات بسیاری برای حرفه ای ها دارد و موارد استفاده زیادی وجود دارد که ممکن است به همه آنها را نپردازیم. اما، اگر با After Effects تازه کار هستید، این مقاله به شما درک اساسی عالی از توانایی های آن می دهد.

با جابجایی و تبدیل لایه ها، می توانید به آثار هنری جان ببخشید. Adobe After Effects ابزارهای دیجیتالی را ارائه می دهد که به شما در دستکاری و ویرایش ویژگی های مختلف کمک می کند. راه های زیادی برای ایجاد انیمیشن در افتر افکت وجود دارد! با ادغام نرم افزار شخص ثالث، و هنرمندانی که مرزهای گردش کار روزمره را پیش می برند، موارد استفاده برای ایجاد انیمیشن در After Effects شگفت انگیز است.

در اینجا یک لیست ساده از انواع مختلف انیمیشن هایی که می توانید در Adobe After Effects ایجاد کنید آورده شده است:

این فقط یک لیست کوچک است، اما برخی از نمونه‌های اصلی از آنچه می‌توانید در هنگام کار در این برنامه متحرک سازی کنید را نشان می‌دهد.

انیمیشن

با جابجا کردن و تغییر دادن لایه‌ها می‌توان به آثار هنری حیات بخشید. افتر افکت ابزارهای دیجیتالی ارائه می‌کند که به دست‌کاری و ادیت مشخصه‌های مختلف کمک می‌کند. روش‌های بسیار زیادی برای ایجاد انیمیشن درون افتر افکت وجود دارد. با استفاده از نرم‌افزار‌های شخص ثالث، هنرمندان مرزهای گردش‌کار‌های روزمره خود را بسیار فراتر برده‌اند و کارهای انیمیشنی که با استفاده از این نرم‌افزار خلق می‌شوند بی‌نظیر هستند.

در فهرست زیر انواعِ مختلف انیمیشن‌هایی که با استفاده از افتر افکت می‌توان ساخت را می‌بینید:

  • – انیمیشن برداری 2 بعدی
  • – انیمیشن ابتدایی 3 بعدی
  • – انیمیشن کاراکتر
  • – تایپوگرافی متحرک
  • – انیمیشن‌های ماکاپ
  • – UI/UX
  • – جلوه‌های بصری

این یک فهرست کوچک است، اما برخی از نمونه‌های اساسی از آنچه که در زمان کار با این نرم‌افزار می‌توانیم انتظار داشته باشیم را به ما نشان می‌دهد.

جلوه‌های ویژه

به غیر از انیمیشن، موارد استفاده دیگری برای Adobe After Effects وجود دارد. گردش کار جلوه های بصری یک محیط راحت در داخل این برنامه ایجاد کرده است. برای سال‌ها مردم ویدیو و فیلم را دستکاری کرده‌اند تا جلوه‌های پس از تولید را به آن اضافه کنند.

دود، آتش، انفجار، ردیابی صحنه و جایگزینی پس‌زمینه با استفاده از فناوری صفحه سبز نشان دهنده بسیاری از وظایفی است که After Effects قادر به انجام آن است.

آیا می توانم از Adobe After Effects برای سه بعدی استفاده کنم؟

کارهای زیادی وجود دارد که After Effects می تواند به خوبی انجام دهد، اما ایجاد محیط ها و مدل های سه بعدی آن چیزی نیست که برای آن ایجاد شده است. به طور واضح عملکردهایی وجود دارد که به شما امکان می دهد از اشیاء سه بعدی استفاده کنید. اما راه‌های بهتر و کارآمدتری برای خلق هنر سه بعدی وجود دارد.

شاید بهترین نرم افزار هماهنگ با افتر افکت نرم افزار Cinema 4D باشد که از آن به عنوان خواهر نرم افزار افتر افکت یاد می کنند.

افتر افکت یک نرم‌افزار ادیت ویدئو نیست

هنگامی که نوبت به ویرایش و تدوین چندین کلیپ ویدیویی، اتصال آنها به یکدیگر و افزودن موسیقی متن با موسیقی و جلوه های صوتی برابر می شود، After Effects انتخاب خوبی نیست.
برنامه هایی مانند Premiere Pro، Avid و Final Cut Pro برای مدیریت و تدوین حجم زیادی از محتوای ویدیویی ساخته شده اند. آنها روی دستکاری آسان و پخش کارآمد برای ویدیوهای با وضوح بالا تمرکز می کنند و رسانه های فشرده را با نرخ بیت داده بالا پردازش می کنند.

پنل تایم لاین در افتر افکت به گونه ای ساخته شده است که به شما امکان می دهد مطالب را به صورت عمودی روی هم قرار دهید و با لایه های بالا و پایین تعامل داشته باشید. نرم افزار ویرایش ویدیو به شما امکان می دهد محتوا را روی هم قرار دهید، اما روشی که ویرایش ویدیو کار می کند، معمولاً صدها ویدیو را روی هم قرار نمی دهید.

اگر می خواهید وارد ویرایش ویدیو و فیلم سازی شوید، پس افتر افکت را به عنوان یک برنامه حمایتی در نظر بگیرید. به شما کمک می کند تا گرافیک های پشتیبان را بسازید که می تواند کیفیت تولید شما را افزایش دهد.

نرم افزار ادوبی افتر افکت - Adobe After Effects

نرم‌افزارهای شخص ثالث برای افتر افکت

راه‌های متعددی برای افزایش توانایی‌های برنامه پایه افتر افکت وجود دارد. می توانید ابزارهای اضافی را به After Effects اضافه کنید که می تواند عملکردهای اصلی موجود را بهبود بخشد یا تعریف کند. گاهی اوقات این ابزارها به فرآیندی کمک می کنند که می تواند خودکار شود و گردش کار شما را کارآمدتر می کند.

اسکریپت‌ها و اکستنشن‌های افتر افکت

اسکریپت‌ها و اکستنشن ها آنچه را که در نرم افزار افتر افکت موجود است می‌گیرند و آنها را خودکار می‌کنند. با این حال، آن‌ها فقط می‌توانند آنچه را که در داخل افترافکت از قبل در دسترس است، خودکار کنند، بنابراین قابلیت‌هایی بیشتر از آنچه Adobe داده است به شما نمی‌دهند.

جایی که اسکریپت ها و برنامه های افزودنی عمدتاً با هم تفاوت دارند در رابط کاربری آنها است. اسکریپت ها معمولاً بسیار ابتدایی باقی می مانند و فقط از عناصر UI استفاده می کنند که به صورت بومی در After Effects در دسترس هستند. با این حال، برنامه‌های افزودنی از HTML5، جاوا اسکریپت و CSS برای ایجاد عناصر رابط کاربری پیچیده‌تر استفاده می‌کنند. در پایان، اگرچه، آنها یک اسکریپت را در After Effects اجرا می کنند، اما می توان آنها را به گونه ای ساخت که کاربر پسندتر و جذاب تر باشند.

پلاگین‌های افتر افکت

پلاگین ها ماژول های نرم افزاری کوچکی هستند که قابلیت هایی را به برنامه اضافه می کنند. مثلا افکت‌ها در After Effects و همچنین برخی از ویژگی‌ها برای وارد کردن و کار با فرمت‌های فایل خاص. با این حال، پلاگین ها تقریباً به طور جهانی توسط توسعه دهندگان شخص ثالث توسعه داده می شوند و نه توسعه دهندگان خود نرم افزار اصلی.

Adobe به توسعه دهندگان خارجی توانایی ساخت ابزارهایی را داده است که می توانند در داخل نرم افزار افتر افکت استفاده شوند. در حال حاضر پلاگین های زیادی برای After Effects موجود است. اکثریت قریب به اتفاق پلاگین های موجود اسکریپت های ساده ای هستند که می توانند به سرعت بخشیدن به گردش کار شما کمک کنند.

در این صفحه میتوانید محصول جعبه ابزار افتر افکت و پریمیر که شامل کلکسیونی ارزشمند پلاگین های ضروری و کاربری افتر افکت با راهنمای نصب آنها است رو ببینید.

افتر افکتس در کدام صنایع و مشاغل استفاده شده است؟

  • – صنعت فیلم و تلویزیون
  • – صنعت بازاریابی دیجیتال
  • – طراحی و توسعه وب سایت
  • – تدوین و ویرایش ویدیو

افتر افکت برای ایجاد انیمیشن و جلوه های ویژه استفاده می شود و تبدیل به استاندارد صنعتی برای موشن گرافیک می شود. این نرم افزار در بسیاری از صنایع از جمله فیلم و تلویزیون، بازاریابی دیجیتال و طراحی وب سایت کار می کند.

افتر افکت در صنعت فیلم و تلویزیون

صنعت فیلم و تلویزیون به طور گسترده ای به افترافکت و ویژگی های جلوه های ویژه و انیمیشن آن متکی است. این نرم افزار در سال 2019، برنده جایزه اسکار برای دستاوردهای علمی و فنی شد و آن را به ابزار برجسته موشن گرافیک و تولید فیلم در جهان تبدیل کرده است.  طراحان از After Effects برای انیمیشن، موشن گرافیک و دیگر تایپوگرافی ها و طیف وسیعی از جلوه های بصری استفاده می کنند.

بر اساس گزارش اداره آمار کار ایالات متحده، هنرمندان جلوه های ویژه و انیماتورها چشم انداز شغلی خوبی دارند. این آژانس تخمین می زند که اشتغال در این زمینه در ده سال آینده حدود 5 درصد رشد خواهد کرد، تقریباً به سرعت متوسط کشور.

همچنین گزارش می دهد که کالیفرنیا بیشترین افراد را در این زمینه استخدام می کند که بسیاری از آنها در لس آنجلس متمرکز هستند. هنرمندان جلوه‌های ویژه و انیماتورها اغلب خوداشتغال هستند، و در حالی که معمولاً یک برنامه منظم کار می‌کنند، ساعات شب و آخر هفته ممکن است در زمانی که مهلتی برای ملاقات وجود داشته باشد مورد نیاز باشد.

افتر افکت در صنعت بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال نوعی از بازاریابی است که از طریق کانال های دیجیتال مانند رسانه های اجتماعی صورت می گیرد. برای جلب توجه بینندگان، طراحان در این زمینه از انواع جلوه های ویژه و موشن گرافیک استفاده می کنند که اغلب در افتر افکت ایجاد می شوند. تحقیقات نشان می دهد که جلب توجه با اطلاعات دیجیتالی زیاد می تواند چالش برانگیز باشد و بینندگان به سرعت به سراغ چیز دیگری می روند.

به عنوان مثال، طبق یک مطالعه در سال 2021، تنها 2.6 ثانیه طول می کشد تا بیننده تصمیم بگیرد که آیا یک وب سایت را دوست دارد یا نه. محققان دریافته‌اند که شامل جلوه‌های ویژه و گرافیک‌های متحرک می‌تواند به طور موثری توجه مخاطب را به خود جلب کند و آن را به خود جلب کند.

در حال حاضر بسیاری از مردم ساعت ها روزانه از رسانه های دیجیتال استفاده می کنند، بنابراین بازاریابی دیجیتال به یکی از مهم ترین راه های بازاریابی محصولات و خدمات تبدیل شده است. لینکدین آن را شغلی پررونق می‌نامد و اکثر کارشناسان معتقدند که در آینده بسیار مهم‌تر خواهد شد.

افتر افکت در طراحی وب سایت

اینترنت به بخش مهمی از زندگی روزمره برای درصد زیادی از جمعیت جهان تبدیل شده است. طبق یک مطالعه، مردم به طور متوسط حدود هفت ساعت در روز را آنلاین می گذرانند. طراحان وب با استفاده از جلوه های بصری و سایر عناصر ایجاد شده در After Effects وب سایت های زیادی را ایجاد می کنند که هر روز از آنها بازدید می شود. این عناصر روشی موثر برای جذب و حفظ بینندگان هستند.

اداره آمار کار ایالات متحده گزارش می دهد که انتظار می رود مشاغل توسعه وب و طراحی دیجیتال در ده سال آینده 23 درصد افزایش یابد. این بسیار سریعتر از میانگین نرخ رشد برای همه مشاغل است. این توضیح می‌دهد که دو محرک اصلی این رشد تجارت الکترونیک است که همچنان در سراسر جهان گسترش می‌یابد، و استفاده رو به رشد از دستگاه‌های تلفن همراه، که برای آن طراحان باید رابطی متفاوت از وب‌سایت‌های معمولی ایجاد کنند.

افتر افکت در تدوین و ویرایش ویدیو

علاوه بر کار با فیلم‌های موجود، ویرایشگرهای ویدیو اغلب جلوه‌های صوتی، دیالوگ و جلوه‌های ویژه را به ویدیوهای خود اضافه می‌کنند. نرم افزار افتر افکت یک ابزار محبوب برای انجام این کار است. این به طراحان اجازه می دهد تا تعداد زیادی تغییرات مختلف در مواد خود ایجاد کنند.

به عنوان مثال، آنها می توانند رنگ، نور، افزایش سرعت یا کاهش فیلم را تغییر دهند. آن‌ها حتی می‌توانند از یک صفحه سبز برای تغییر کامل پس‌زمینه ویدیو یا اضافه کردن طیف گسترده‌ای از جلوه‌های بصری مختلف استفاده کنند.

افتر افکت چه تفاوتی با پریمیر دارد؟ مقایسه After Effects vs. Premiere Pro !

کشف کنید که کدام برنامه برای پروژه فیلمسازی شما مناسب است. افتر افکت و پریمیر پرو هر دو برنامه های قدرتمندی هستند که برای ویرایش ویدیو استفاده می شوند. از عملکردهای هر برنامه برای بهبود تولید ویدیوی بعدی خود استفاده کنید!

روش های مختلف برای ساختن شاهکار خود

وقتی نوبت به نرم افزار ویرایش ویدیو می رسد، می توانید از Adobe Premiere Pro و Adobe After Effects برای برش و قرار دادن کلیپ های ویدیویی در یک فیلم استفاده کنید. اما با وجود برخی همپوشانی های عملکردی، این دو برنامه برای بخش های مختلف فرآیند پس از تولید بهینه شده اند. هر برنامه نقاط قوت خود را دارد، اما این دو زمانی قوی‌تر هستند که با هم استفاده شوند.

چه زمانی استفاده از افتر افکت بهتر از پریمیر است

در حالی که Premiere Pro برای برش، چیدمان و بهبود مواردی که قبلاً عکاسی کرده اید در نظر گرفته شده است، After Effects استاندارد صنعتی برای ایجاد موشن گرافیک و جلوه های بصری چشمگیر برای ویدیوهای شما است. با کمی صبر و یک یا دو آموزش مفید، هیچ محدودیتی برای آنچه که می توانید با After Effects ایجاد کنید وجود ندارد.

چه زمانی استفاده از پریمیر بهتر از افتر افکت است

پس از تکمیل فیلم برداری و ضبط اصلی، پس از تولید شروع می شود. به تمام فیلم هایی که گرفته اید نگاه کنید و شروع به مونتاژ آن در یک ویدیو کنید. Premiere Pro برای تدوین ویدیو طراحی شده است. مجهز به مجموعه ای از ابزارهای ویرایش قدرتمند برای سازندگان محتوا و فیلمسازان برای سازماندهی و ویرایش فایل های ویدئویی و همچنین بهبود و تنظیم دقیق کیفیت صدا و تصویر می باشد.

انیمیشن و موشن گرافیک – Animation & Motion Graphics

افترافکت به دلیل ابزارهای گرافیکی حرکتی خود مشهور است که طراحان و انیماتورها از آن برای ایجاد انیمیشن های دو بعدی و سه بعدی استفاده می کنند. همچنین می‌توانید عکس‌ها و سایر بخش‌های رسانه فیزیکی را به انیمیشن‌های خود وارد کنید تا انواع عناوین و گرافیک‌های متحرک تولید کنید. ساخت گرافیک متحرک کامپیوتری یا موشن گرافیک از ویژگی های برجسته افتر افکت است.

جلوههای بصری – Visual Effects

از افتر افکت برای افزودن طیف گسترده ای از جلوه های بصری (یا VFX) به ویدیوهای خود با ترکیب چندین تصویر برای ایجاد یک عکس منحصر به فرد – یا با استفاده از قدرت روتوسکوپی برای جدا کردن افراد یا اشیاء از یک ویدیو و افزودن لمس های منحصر به فرد مانند سه بعدی استفاده کنید. چه بخواهید انفجاری را در صحنه نبرد ایجاد کنید، افکت های نور پس از تولید را اضافه کنید یا یک کلاژ متحرک از انیمیشن و ویدیو بسازید، After Effects ابزاری است که غیرممکن ها را روی صفحه نمایش می دهد.

حرکت عنوان و متن – Motion Titles & Texts

در حالی که Premiere Pro ابزارهایی برای افزودن متن به فیلم شما دارد، عناوین حرکتی و ویژگی‌های متن متحرک در After Effects می‌توانند لایه‌های متن متحرک ایجاد کنند تا دنباله‌های تیتراژ آغازین، گرافیک سوم پایین، متن حرکتی سه‌بعدی یا فیلم‌های تایپوگرافی جنبشی ایجاد کنند.

ویرایش جدول زمانی – Timeline Editing

Premiere Pro حول خط زمانی ساخته شده است، جایی که فایل‌های ویدیویی خود را برش می‌دهید و آنها را به دنباله دلخواه خود بکشید و رها کنید. در حالی که یوتیوب‌بازان حرفه‌ای و فیلمسازان هالیوود از Premiere Pro برای ویرایش محتوای اجتماعی با عملکرد برتر و فیلم‌های پرفروش استفاده می‌کنند، این برنامه برای مبتدیان نیز بصری و آسان است.

ویرایش صد –  Audio Editing

می‌توانید از Premiere Pro برای ویرایش یا همگام‌سازی صدای ضبط‌شده در تنظیم، تقویت یا کاهش سطح صدا و افزودن موسیقی و جلوه‌های صوتی به ویدیوی خود استفاده کنید.

تصحیح رنگ – Color Grading

در حالی که می‌توانید از Adobe After Effects برای تصحیح رنگ استفاده کنید، Premiere Pro اغلب به لطف مجموعه‌ای کاربرپسند از ابزارهای درجه‌بندی، تصحیح و رندر رنگ حرفه‌ای – مانند محدوده‌ها و جداول جستجو (LUT) بهترین انتخاب است.

افتر افکت با پریمیر چگونه می توانند در ساخت یک فیلم متحد شود

Premiere Pro و After Effects مزایای خاص خود را دارند، اما بزرگترین نقطه قوت هر دو برنامه توانایی آنها در ادغام یکپارچه با یکدیگر است. از Premiere Pro برای ویرایش یک برش ساده از فیلم خود استفاده کنید و سپس ترکیب بندی جلوه های بصری را در After Effects ایجاد کنید و به راحتی آنها را با استفاده از پانل Project در جدول زمانی Premiere Pro خود وارد کنید.

و یا از ابزار Dynamic Link برای ارسال یک صحنه از Premiere Pro مستقیماً به After Effects استفاده کنید، جایی که می توانید افکت هایی را اضافه کنید که به طور خودکار در فایل Premiere Pro شما کپی و به روز می شوند.

Premiere Pro و After Effects زمانی قدرتمندتر می شوند که با سایر محصولات Adobe کار کنند. به عنوان مثال، هر تصویر یا لوگوی ایجاد شده در Photoshop یا Illustrator را وارد کنید تا آن را در پروژه Premiere Pro یا Adobe After Effects با قابلیت های یکپارچه سازی یکپارچه قرار دهید. یا اگر نیاز به ایجاد تغییرات دقیق در صدای خود دارید، می توانید یک کلیپ را انتخاب کرده و به Adobe Audition بفرستید تا از قابلیت های تخصصی ویرایش صدا آن برنامه استفاده کنید.

چگونه افتر افکت را یاد بگیریم؟

برای شروع به یادگیری نرم افزار افتر افکت ما همیشه به شما توصیه میکنیم که جدیدترین علوم روز دنیا را از معتبرترین اساتید بین المللی فرا بگیرید. سری دوره های صفر تا صد پریمیر از انتشارات دیجیتال آریاگستر افزار آموزش های حرفه ای روز دنیا را از معتبرترین اساتید بین المللی با برترین کیفیت آموزشی و به زبان فارسی و با قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما قرار می دهد.

همچنین در کنار افتر افکت توصیه میکنیم نرم افزارهای مکمل مثل ادوبی آدیشن را برای اصلاح و میکس صوتی و Adobe Premiere Pro را برای تدوین و همچنین Cinema 4D را برای امور مرتبط به مدلسازی سه بعدی فرا بگیرید.

همچنین در ادامه برای تسلط بیشتر میتوانید برترین دوره های تخصصی آموزش افتر افکت را به زبان انگلیسی و با زیرنویس فارسی در را وبسایت گرافیسم فرا بگیرید. لیست دوره های آموزش After Effects را در این صفحه ببینید

سخن پایانی

ادوبی افتر افکت ابزاری برای خلق گرافیک‌های متحرک و جلوه‌های ویژه است که در ویدئو، محتوای آنلاین و ارائه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. نرم افزار افتر افکت برای هر دو سیستم عامل ویندوز و مک ارائه شده است و به طور گسترده‌ای در زمینه پست‌پروداکشن محصولات تلویزیونی و سینمایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین از آن برای خلق جلوه‌های ویژه، و انیمیشن نیز استفاده می‌شود. در این مقاله با عنوان معرفی نرم افزار افتر افکت تلاش کردیم به معرفی نرم افزار افتر افکت و ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن بپردازیم. تا شما را با امکانات این نرم‌افزار فوق‌العاده آشنا سازیم.

لینک های دانلود ادوبی افتر افکت – Adobe After Effects 2024 v24.4.0.47

رمز عبور:

graphism.ir

حجم:

2.59 گیگابایت

راهنمای نصب:

1- ابتدا نرم افزار اصلی را دانلود و از حالت فشرده خارج نمایید.
2- از درون پوشه Setup فایل Set-up.exe را اجرا کنید و نرم افزار را نصب کنید. مسیر پیش فرض نصب را تغییر ندهید.
3- یکبار نرم افزار را اجرا نموده و سپس بطور کامل آن را ببندید.
4- از درون پوشه Patch فایل AdobeGenP.exe را در مسیر نصب نرم افزار کپی کنید. بر روی AdobeGenP.exe کلیک راست نموده و گزینه Run as Adminstrator را بزنید.
5- ابتدا بر روی Search کلیک کنید. منتظر بمانید تا فایل ها از محل نصب پیش فرض خوانده شوند. بر وی Patch کلیک کنید.
منتظر بمانید تا عملیات فعالسازی به اتمام برسد.
6- نرم افزار را اجرا کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز افتر افکت – Adobe After
Effects 2024 Minimum Requirements

System requirements for After Effects
Operating system :
Minimum : Windows 10 (64-bit) version 20H2 or later
Recommended : Windows 10 (64-bit) version 22H2 (or later) or Windows 11.Processor :
Minimum:
– Intel® 6th Gen or newer CPU – or AMD Ryzen™ 1000 Series or newer CPU
– Advanced Vector Extensions 2 (AVX2) Support requiredNote:
it is not possible to install the 24.0 versions on Intel® 3rd Generation of processors or older (as well as older AMD processors).Recommended:
Intel® 11th Gen or newer CPU with Quick Sync – or AMD Ryzen™ 3000 Series / Threadripper 2000 series or newer CPURAM
Minimum : 16 GB of RAM
Recommended :
– 16 GB of RAM for HD media
– 32 GB or more for 4K and higherGPU
Minimum : 4 GB of GPU VRAM
Note: For systems with NVIDIA GPUs, Windows 11 requires NVIDIA driver version 472.12 or later.Recommended :
– 4 GB of GPU memory for HD and some 4K media
– 6 GB or more for 4K and higherStorage :
Minimum :
– 8 GB of available hard-disk space for installation; additional free space required during installation (will not install on removable flash storage)
– Additional high-speed drive for media

Recommended :
– Fast internal SSD for app installation and cache
– Additional high-speed drive(s) for media

Monitor resolution
Minimum : 1920 x 1080
Recommended :
– 1920 x 1080 or greater
– DisplayHDR 1000 for HDR workflows

Sound card
ASIO compatible or Microsoft Windows Driver Model

Network storage connection
Minimum : 1 Gigabit Ethernet (HD only)
Recommended :10 Gigabit ethernet for 4K shared network workflow

دوره های آموزشی مرتبط

Loading RSS Feed

مطالب مرتبط:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز یا بی ارتباط با موضوع آموزش باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: