گرافیسم

نرم افزار آدیشن Adobe Audition 2024 v24.4.0.45 – معرفی، بررسی، مقایسه، دانلود

دسته بندی :مقالات و دانلود نرم افزارها 7 می 2024 687
نرم افزار ادوبی آدیشن Adobe Audition

با ادوبی آدیشن کارگاه صوتی دیچیتال حرفه ای را داشته باشید!
در این مقاله قصد معرفی نرم افزار ادوبی آدیشن، یکی از برترین نرم افزارهای ویرایش و بهینه سازی و آهنگسازی را داریم و می خواهیم اطلاعات مفیدی در مورد این نرم افزار مطرح میکس و طراحی و ساخت صدای شرکت آدوبی ارائه دهیم تا مشخص شود چرا باید Adobe Audition را یاد بگیریم.

شاید شما می خواهید بدانید که با یادگیری نرم افزار آدیشن در حال ورود به چه دنیایی هستید. یا شاید شما با Adobe Audition آشنا شدید و می خواهید بدانید که این برنامه کارگاه صوتی دیجیتال چه کاری می تواند انجام دهد. در هر دسته ای که قرار بگیرید، این مقاله برای شما نوشته شده است.

ادوبی آدیشن چیست ؟ What is Adobe Audition

ادوبی آدیشن ( Adobe Audition ) یک نرم افزار DAW یا کارگاه صوتی دیجیتال ( Digital Audio Workstation ) است که توسط شرکت مطرح Adobe ساخته و منتشر می شود و یکی از محبوب ترین نرم افزار های ویرایش صوتی دیجیتال صنعت صدا و آهنگسازی است و علاوه بر ادیت و بهینه سازی عالی صوتی، جلوه های صوتی، میکس و طراحی صدا را نیز انجام می دهد.

نرم افزار Audition مجموعه ابزار جامعی است که شامل ویژگی های multitrack، شکل موج و نمایش طیفی برای ایجاد، میکس، ویرایش و بازیابی محتوای صوتی است. این نرم افزار DAW یا همان کارگاه صوتی دیجیتال، برای تسریع روند تولید ویدیو و بهسازی و تکمیل پروسه تولید صدا طراحی شده است و می تواند صدایی صاف و بکر برای پروژه های مختلف ارائه دهد.

ادوبی آدیشن همچنین برای تعمیر صدا و افزودن افکت استفاده می شود که به شما امکان می دهد آهنگ های صوتی را برای فیلم ها و پادکست ها ضبط، ویرایش، میکس و تعمیر و بهسازی کنید. Audition به همراه نرم افزارهای دیگری مانند Premiere Pro، After Effects و … بخشی از Creative Cloud است و به راحتی با Premiere Pro ترکیب می‌شود تا بخش صوتی تولید ویدیو به راحتی جریان داشته باشد.

تاریخچه ادوبی آدیشن

همچون بسیاری از نرم افزار های مطرح و بزرگ دنیا، آدیشن هم از ابتدا در شرکت تولید کننده فعلی یعنی Adobe متولد نشد، تولد Adobe Audition به عنوان یک برنامه صوتی به نام Cool Edit در سال 2000 توسط شرکت Syntrillium Software به وقوع پیوست.

Syntrillium Software در اوایل دهه 1990 توسط رابرت الیسون و دیوید جانستون، که هر دو کارمند سابق مایکروسافت بودند، تاسیس شد. نرم افزار Cool Edit، یک برنامه ویرایش صدا بود که برای رایانه‌های ویندوزی توزیع می‌شد. در سال 1999، این برنامه به دو نسخه نهایی خود رسیده بود: Cool Edit 2000، برای کاربران عادی، و Cool Edit Pro، برای حرفه ای های ویرایش صدا. هر دو نظرات بسیار مثبتی دریافت کردند.

Cool Edit Pro قابلیت کار با چندین آهنگ و همچنین ویژگی های دیگر را ارائه می دهد. با این حال، پردازش صدا به شیوه ای مخرب انجام شد و در آن زمان، تعداد کمی از رایانه‌ها قدرت پردازشگر و ظرفیت حافظه کافی برای انجام عملیات غیرمخرب را در زمان لحظه ای داشتند.
Cool Edit Pro v2 پشتیبانی از پردازش غیر مخرب بلادرنگ را اضافه کرد و نسخه 2.1 پشتیبانی از میکس صدای فراگیر را اضافه کرد و آهنگ های نامحدود به طور همزمان تا سقف تحمیل شده توسط سخت افزار کامپیوتر را در خود داشت. Cool Edit 2000 و Pro همچنین دارای افزونه هایی مانند کاهش نویز و یکسان سازی FFT بودند.

از ابتدا، نسخه‌های مصرف‌کننده و حرفه‌ای Cool Edit از کدک‌های ایمپورت/اکسپورت متعددی برای فرمت‌های مختلف فایل‌های صوتی پشتیبانی می‌کردند. هنگامی که فرمت MP3 محبوب شد، Cool Edit مجوز و انکودر اصلی Fraunhofer MP3 را یکپارچه کرد. این نرم افزار دارای یک SDK بود و از پلاگین های کدک و فیلترهای FLT پشتیبانی می کرد. سپس تیم توسعه‌دهنده نرم افزار طیف گسترده‌ای از افزونه‌های فرمت ایمپورت/اکسپورت را برای باز کردن و ذخیره در تعدادی از فرمت‌های فشرده‌سازی صدا نوشت که شامل طیف وسیعی از فرمتهای رایج زمان بود.

Adobe در سال 2003 Cool Edit و Cool Edit Pro را خریداری کرد و نام آن را تغییر داد و نرم افزار Audition را در سال 2003 برای اولین بار منتشر کرد. در سال 2004، Adobe نسخه 1.5 نرم افزار آدیشن را منتشر کرد که شامل ویژگی های ویرایش ویدیو و ادغام با Premiere بود. نسخه فعلی شماره 14.2 است و در می 2021 منتشر شده است.

شرکت Adobe امتیاز محصولات شرکت Syntrillium، از جمله Cool Edit را در می 2003 به مبلغ 16.5 میلیون دلار خریداری کرد و سپس Cool Edit Pro را به “Adobe Audition” تغییر نام داد و توسعه عنوان Cool Edit 2000 را خاتمه داد.  در سال 2004، Adobe نسخه 1.5 آدیشن را منتشر کرد که شامل ویژگی های ویرایش ویدیو و ادغام با Premiere بود که این دو نرم افزار با هم مکمل بسیار خوبی برای تمام کارهای تدوین ویدیو و صدا شدند.

از آن زمان تا به امروز، کمپانی ادوبی نرم افزار Audition را همراه با دیگر پروژه های مطرح خود همچون پریمیر و افتر افکت و … توسعه داد و هر سال نسخه جدیدی از آدیشن را منتشر کرد.

چه کارهایی با ادوبی آدیشن میتوانید انجام بدهید؟

Audition علاوه بر تدوین و میکس صوتی، بیشتر برای تعمیر و بهسازی صدا یا اصطلاحا sweetening یا شیرین سازی صدا استفاده می شود، اصطلاحی که به افزودن جلوه های صوتی برای بهبود عملکرد ضبط شده اشاره دارد. چیزی که Audition را بسیار محبوب می کند، ویژگی ویرایش چند آهنگی است که به شما امکان می دهد بدون از بین بردن فایل های اصلی، تغییراتی در صدا ایجاد کنید. preset های مفید بسیاری وجود دارد که تغییرات را ساده تر می کند، و ویژگی پردازش دسته ای تغییرات را در همه آهنگ ها به طور همزمان ایجاد می کند.

ویرایش Waveform و Multitrack

دو روش برای کار در Audition وجود دارد، روش Waveform یا شکل موج و روش Multitrack یا چند مسیری. ویرایش شکل موج از نوع مخرب است، به این معنی که فایلی را که ویرایش می کند برای همیشه تغییر می دهد. می‌توان از تغییر شکل موج برای اتصال و میکس کلیپ‌های صوتی، ویرایش صدا، حذف نویز یا انجام شیرین‌سازی و بهسازی صدا به صورت فایل به فایل استفاده کرد.
ویرایشگر چند مسیری از توع سازنده غیر مخرب است. این به شما امکان می‌دهد فایل‌های صوتی را با هم لایه‌بندی کنید تا موسیقی، پادکست یا صدا را برای فایل‌های ویدیویی خود اصلاح کنید. ویرایشگرهای ویدئویی از Audition برای تعمیر صدا در پروژه های ویدئویی استفاده می کنند. ویژگی کاهش نویز تطبیقی یا Adaptive Noise Reduction صدای خش خش را کاهش می دهد و آهنگ های صوتی را تمیز می کند.

ویژگی Spectral Analysis یا تجزیه و تحلیل طیفی صداهای جدا شده مانند بهم خوردن درها، زنگ تلفن ها، پارس سگ ها یا کامیون های حمل زباله را که پشتیبان می شوند را شناسایی و حذف می کند. ویرایشگرها همچنین با افزودن موسیقی پس‌زمینه، جلوه‌های صوتی و صداهای محیط، صدا را بهسازی می‌کنند.

نرم افزار ادوبی آدیشن Adobe Audition

Essential Sound Panel

یکی از جدیدترین ویژگی های ویرایشگر Multitrack آدیشن، بخش پنل صدا ضروری یا Essential Sound Panel است که شامل بسیاری از تنظیمات از پیش تعیین شده برای کمک به مبتدیان برای شروع ویرایش صدا است. متخصصان با تجربه از Essential Sound Panel استفاده بسیاری می کنند زیرا به آنها کمک می کند گردش کار خود را خودکار کنند.

Essential Sound Panel کلیپ های صوتی را به چهار نوع صوتی تقسیم می کند: گفتگو یا Dialog، جلوه های ویژه یا Sound Effects، موسیقی یا Music و صدای محیط یا Ambient Sounds. هنگامی که Audition بر اساس نوع صوتی خود تعریف شد، گزینه های تخصصی برای ویرایش کلیپ های خود را در اختیار شما قرار می دهد.

دیالوگ – Dialog

همانطور که از نامش مشخص است، دیالوگ بخش صحبت ها در فایل است. آدیشن می‌تواند صداها را بلندتر کند، کیفیت صدا را تغییر دهد یا با تراک‌های دیالوگ هماهنگی و مطابقت ایجاد کند تا همه صداها برابر و یکسان باشند. یکی از ویژگی‌های مفید این بخش، ابزارهای کاهش خودکار نویز یا Noise Reduction است که می‌تواند به سرعت نویز های شدید پس‌زمینه را حذف کرده و صدایی صاف تحویل دهد.

موسیقی – Music

بخش موسیقی به شما امکان می دهد یک موسیقی متن زیر گفتگو اضافه کنید یا آهنگی را که هنگام ضبط فایل در حال پخش بود، اصلاح کنید. افکت‌هایی مانند Normalize به تعادل صدا در تمام آهنگ‌ها کمک می‌کند، در حالی که ducking خودکار به شما امکان می‌دهد صدای آهنگ‌های موسیقی را نسبت به سایر کلیپ‌های جلسه خود متحرک کنید.

جلوه های صوتی – Sound Effects

جلوه های صوتی را می توان به کلیپ اضافه کرد و اینجاست که Audition واقعا می درخشد. Essential Sound Panel مجموعه‌ای از جلوه‌های صوتی را ارائه می‌کند که می‌توان آن‌ها را برای پشتیبانی از داستانی که ویدیو تعریف می‌کند به صدا اضافه کرد. جلوه‌های صوتی داستان را از دری که می‌خرد گرفته تا قدم‌هایی روی پله‌ها را در بر می‌گیرد.

صداهای محیطی – Ambient Sounds

Audition به شما امکان می‌دهد صدای محیطی را که نمی‌خواهید کاهش دهید یا صداهایی را که می‌خواهید اضافه کنید، مانند صدای زمزمه صداها و صدای تق تق در رستوران یا صدای خیابان مانند بوق ماشین و صدای موتور. Essential Sound Panel به شما امکان می دهد دقیقاً آهنگ های صوتی را که می خواهید بسازید.

آدیشن برای ساخت پادکست

یکی از بهترین استفاده های آدیشن برای تولید کنندگان پادکست است. پادکسترها می‌توانند مستقیماً در چند Track با هر شرکت‌کننده در یک Track جداگانه ضبط کنند و gain level را متناسب با صدای هر فرد تنظیم کنند. این برای ضبط بحث های میزگرد مفید بسیار است. پادکست ها همچنین از جلوه های صوتی استفاده می کنند و موسیقی را به ضبط های خود اضافه می کنند.

نرم افزار ادوبی آدیشن Adobe Audition

ادوبی آدیشن در چه مشاغل و صنایعی استفاده می شود؟

Adobe Audition یک انتخاب محبوب برای هر حرفه یا صنعتی است که نیاز به ویرایش و تولید صدا دارد. مهندسان صدا، پادکست‌ها، تولیدکنندگان رادیو، نوازندگان و ویرایشگرهای ویدئو معمولاً از این نرم‌افزار در تلاش‌های حرفه‌ای خود استفاده می‌کنند. Adobe Audition طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها و ابزارها را برای کمک به کاربران در ایجاد مناظر صوتی خیره‌کننده ارائه می‌کند و می‌توان از آن برای هر چیزی از ویرایش اولیه و میکس صدا گرفته تا طراحی پیشرفته‌تر صدا استفاده کرد.

صنایع متعددی از ویژگی های Adobe Audition برای کمک به ساخت پروژه های صوتی و تصویری با کیفیت بالا استفاده می کنند. این صنایع با به کارگیری متخصصانی که می دانند چگونه از ویژگی های برنامه آدیشن به طور موثر استفاده کنند، استانداردها و برتری خود را حفظ می کنند.

پخش رادیو و تلویزیون

صنعت پخش رادیو و تلویزیون به طور منظم از نرم افزار Adobe Audition در طول فرایند پیش و پس از تولید برای ویرایش صوتی برنامه های خود استفاده می کند. دی جی های رادیویی از این برنامه برای ترکیب و تنظیم لیست های پخش خود استفاده می کنند، در حالی که تهیه کنندگان تلویزیون از ابزارهای برنامه برای ایجاد و ویرایش جلوه های صوتی برای برنامه های تلویزیونی استفاده می کنند. تمرکز قابل توجهی بر کیفیت صدا در این صنعت وجود دارد و متخصصانی که نحوه استفاده موثر از نرم افزار آدیشن را می دانند نسبت به کسانی که این دانش را ندارند برتری خواهند داشت.

متخصصان خلاق در این صنعت در سال 2021 نزدیک به 119900 شغل داشتند و انتظار می رود تقاضا برای این مشاغل در دهه آینده سریعتر از میانگین ملی افزایش یابد. انتظار تغییر در صنعت پخش رادیو و تلویزیون وجود دارد و کسانی که تجربه کار با نرم افزار ادوبی آدیشن را دارند در موقعیت خوبی قرار خواهند گرفت تا به ایجاد صنعتی که برای آینده ساخته شده است کمک کنند.

فیلمبرداری و ضبط صدا

صنعت دیگری که به طور منظم از Adobe Audition استفاده می کند، صنعت فیلمبرداری و ضبط صدا است. حرفه ای ها در این زمینه، مانند مهندسان صدا و تولیدکنندگان موسیقی، اغلب از Adobe Audition برای ضبط، میکس و مستر صدا در فیلم ها، نمایش های تلویزیونی، بازی های ویدیویی و سایر پروژه های چند رسانه ای استفاده می کنند. علاوه بر این، ابزارهای این برنامه می توانند هر گونه نقص صوتی را که در حین تولید ایجاد می شود، تشخیص داده و ترمیم کنند.

انتظار می رود این صنعت در دهه آینده رشد بسیاری کند و در سال 2021 بر اساس نرخ اشتغال 14 درصدی برای متخصصان صدا ایجاد شود. با رشد این صنعت، نیاز به متخصصان آشنا با نرم افزار Adobe Audition، ویژگی های آن و سایر ابزارهای میکس صدا نیز افزایش می یابد. استفاده موثر از نرم افزار آدیشن برای کسانی که می خواهند در این زمینه کار کنند به یک مهارت مهم تبدیل شده است.

نرم افزار ادوبی آدیشن Adobe Audition

بازاریابی و تبلیغات

Adobe Audition همچنین برای متخصصان بازاریابی و تبلیغات که نیاز به ایجاد محتوای صوتی برای کمپین ها دارند مفید است. با ابزارهای خود، ویرایشگرهای صدا می توانند عناصر صوتی اصلی را تولید کنند، صداهای صوتی را ویرایش کنند و فایل های صوتی را برای ایجاد ترکیبات منحصر به فرد دستکاری کنند. علاوه بر این، نرم افزار Adobe Audition بستری را برای حرفه ای ها فراهم می کند تا محتوای صوتی پویا را برای تبلیغات رادیویی و پادکست ها ایجاد کنند که توجه مخاطب هدف را به خود جلب کند.

انتظار می‌رود نرخ اشتغال متخصصان بازاریابی و تبلیغات در دهه آینده کمی سریع‌تر از میانگین رشد کند. این یک فرصت عالی برای افراد با تجربه در نرم افزار آدیشن برای یافتن کار معنادار در صنعت ایجاد می کند.

هنرهای نمایشی و ورزش تماشاگران

Adobe Audition همچنین در صنعت هنرهای نمایشی و برنامه های ورزشی برای ضبط رویدادهای زنده، ترکیب صدا برای پروژه های پس از تولید و غیره استفاده می شود. تکنسین های صدای زنده و مهندسان صدا اغلب از این برنامه برای ضبط، تقویت و دستکاری صداهای مختلف در طول اجرا استفاده می کنند. در همین حال، ویراستاران پس از تولید می توانند صدا را برای پروژه های فیلم، تلویزیون و رسانه های جدید دستکاری کنند.

انتظار می‌رود این صنعت در دهه آینده رشد کند و در این فرآیند مشاغل بیشتری ایجاد کند. همانطور که صنعت رشد می کند، نیاز به متخصصانی که نرم افزار ادوبی آدیشن و ویژگی های آن را درک کنند، بیشتر می شود. افرادی که تجربه در این برنامه را دارند در هنگام درخواست شغل نسبت به همتایان خود برتری خواهند داشت.

آدیشن چه تفاوتی با ایبلتون لایو، کیوبیس، لاجیک و اف ال استودیو و پروتولز دارد؟ مقایسه DWA ها

Audition vs. Pro Tools vs. Cubase vs. Ableton Live vs. Logic vs. FL Studio: نرم افزار های DAW بخش مهمی از ساخت موسیقی شماست که در این بین هر کدام از این 5 نرم افزار ویژگی های مختلفی دارند. اگر در حال تولید بیت هستید، باید بهترین ابزار را برای کار خود داشته باشید تا به شما در ایجاد بهترین موسیقی کمک کند. در اینجا نگاهی به این نرم افزارهای برتر می اندازیم تا راحت تر تصمیم بگیرید برای پروژه های شما کدام مفید تر و آسان تر است.

پرو تولز – Avid Pro Tools

پرو تولز برنامه به عنوان استاندارد صنعتی در نرم افزار DAW در نظر گرفته می شود. می توان از آن برای میکس، مسترینگ و ضبط استفاده کرد. می توان از آن برای هر دو کامپیوتر مک و ویندوز استفاده کرد. Pro Tools به عنوان برنامه ای که برای ضبط و ویرایش آهنگ ها استفاده می شود برتری دارد. اگر کسی هستید که سازهای خود را می نوازید، این بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

ایبلتون لایو – Ableton Live

ایبلتون لایو هم برای کامپیوترهای مک و هم برای ویندوز استفاده می شود و استفاده از آن می تواند فوق العاده آسان باشد. یکی از جاهایی که ایبلتون در آن عالی است، زمانی است که شما در حال ضبط اجراهای زنده هستید. از طرفی یکی از معایب این محصول این است که قیمت بالای نسخه اورجینال آن است. Ableton Live همچنین برای کارهای بزرگ دارای سخت افزار های خاص خود نیز هست . اگر اجرای زنده انجام می دهید، ایبلتون باید حتما انتخاب شما باشد.

کیوبیس – Steinberg Cubase

Cubase در نسخه حرفه ای دارای بیش از 1500 افکت و 3000 instrument از پیش تنظیم شده است. اگر برنامه‌ای می‌خواهید که بتواند به سرعت به شما اجازه دهد یک پیشروی هارمونیک را ترسیم کنید کیوبیس بسیار عالیست. این یک برنامه استثنایی است که باید به عنوان instrument ترکیبی استفاده کنید.

اف ال استودیو – Image-Line FL Studio

اف ال استودیو نرم افزار آسان تر برای یادگیری نسبت به دیگر رقبا است و افکت های بسیار کمی برای اضافه کردن به آهنگ دارد و از البته بسیار محبوب است. یکی از بهترین قسمت های این برنامه رول های پیانو است. مشکلی که در مورد این نرم افزار وجود دارد این است که روی مکینتاش کار نمی کند.

نرم افزار ادوبی آدیشن Adobe Audition

لاجیک پرو – Apple Logic Pro

بسیاری از افرادی که سیستم عامل مک دارند، Logic را ترجیح می دهند، به خصوص از زمانی که اپل این برنامه را اصلاح کرده است. مشکل این نرم افزار این است که با ویندوز کار نمی کند. با لاجیک پرو شما به راحتی می توانید آهنگ را از طریق ابزارهایی مانند Drum Kit Designer و ویرایشگر پیشرفته Piano Roll ارتقا دهید و همچنین به راحتی این آهنگ ها را در مکان هایی مانند iTunes صادر کنید.

ادوبی آدیشن – Adobe Audition

در بین نرم افزارهای DAW و آهنگسازی، نرم افزار آدیشن محبوبترین گزینه برای تدوینگران حرفه ای مخصوصا کسانی که ب Premiere Pro کار می کنند است. نرم افزار آدیشن هم مانند پریمیر و افتر افکت محصول کمپانی Adobe است و ادغام سریع آن با دیگر نرم افزارهای مطرح Adobe آدیشن را به گزینه اول کاربران سری محصولات Adobe تبدیل کرده است.

چگونه ادوبی آدیشن را یاد بگیریم؟

برای شروع به ادوبی آدیشن ما همیشه به شما توصیه میکنیم که جدیدترین علوم روز دنیا را از معتبرترین اساتید بین المللی فرا بگیرید. سری دوره های صفر تا صد آدیشناز انتشارات دیجیتال آریاگستر افزار آموزش های حرفه ای روز دنیا را از معتبرترین اساتید بین المللی با برترین کیفیت آموزشی و به زبان فارسی و با قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما قرار می دهد.

همچنین در ادامه برای تسلط بیشتر میتوانید برترین دوره های تخصصی آموزش آدیشن را به زبان انگلیسی و با زیرنویس فارسی را در وبسایت گرافیسم فرا بگیرید. لیست دوره های آموزش Audition را در این صفحه ببینید.

سخن پایانی

ادوبی آدیشن با سه دهه حضور موفق در مارکت نرم افزارهای تخصصی آهنگسازی و داشتن برند معتبر Adobe نیازی به تعریف و تمجید ندارد و پیشتاز در صنعت کار آهنگسازی از گذشته تا امروز بوده است و از کاربران آماتور و تازه کار تا حرفه ای های صنعت آهنگسازی و تولیدات ویدیویی از آن استفاده می کنند. در نسخه های جدید تکنولوژی هوش مصنوعی قابلیت های بی نظیر آدیشن را بیشتر هم کرده است.

آدیشن برای هر دو سیستم عامل ویندوز و مک ارائه شده است. سعی داشتیم در این مقاله به معرفی نرم افزار Adobe Audition و ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن بپردازیم تا شما را با امکانات این برنامه فوق‌العاده آشنا سازیم.

لینک های دانلود ادوبی آدیشن – Adobe Audition 2024 v24.4.0.45 x64

رمز عبور:

graphism.ir

حجم:

0.44 گیگابایت

راهنمای نصب:

نصب Adobe Audition 2024 (همراه با کرک):
1- ابتدا نرم افزار اصلی را دانلود و از حالت فشرده خارج نمایید.
2- از درون پوشه Setup فایل Set-up.exe را اجرا کنید و نرم افزار را نصب کنید. مسیر پیش فرض نصب را تغییر ندهید.
3- یکبار نرم افزار را اجرا نموده و سپس بطور کامل آن را ببندید.
4- از درون پوشه Patch فایل AdobeGenP.exe را در مسیر نصب نرم افزار کپی کنید. بر روی AdobeGenP.exe کلیک راست نموده و گزینه Run as Adminstrator را بزنید.
5- ابتدا بر روی Search کلیک کنید. منتظر بمانید تا فایل ها از محل نصب پیش فرض خوانده شوند. بر وی Patch کلیک کنید.
منتظر بمانید تا عملیات فعالسازی به اتمام برسد.
6- نرم افزار را اجرا کنید.

حداقل سیستم مورد ادوبی آدیشن – Adobe Audition 2024 Minimum Requirements

– Processor: Multicore processor with 64-bit support
– Operating system: Microsoft® Windows 10 (64 bit) version 1703 or higher.
– RAM: 4GB of RAM
– Hard disk space: 4GB of available hard-disk space for installation; plus additional free space required during installation (cannot install on removable flash storage devices)
– Monitor resolution: 1920×1080 or larger display
– OpenGL: OpenGL 2.0 capable system
– Sound card: Sound card compatible with ASIO protocol, WASAPI, or Microsoft WDM/MME
– Control surface support : USB interface and/or MIDI interface may be required for external control surface support (see manufacturer’s specifications for your device)
– CD burning: Optical drive is used for CD burning (optional)

دوره های آموزشی مرتبط

Loading RSS Feed

مطالب مرتبط:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز یا بی ارتباط با موضوع آموزش باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: